Máš fresh nápady a jsi v obraze? Pojď s námi vytvářet obsah, který bude trendovat na sociálních sítích.
Kdo jsme?
Jsme Refresher, lifestylové médium, které inspiruje, vzdělává a baví. Představujeme svět moderní generace v Česku i zahraničí. Prostřednictvím našich hodnot budujeme moderní generaci s otevřenou myslí, která nevnímá svět černobíle.
Naším cílem je dennodenně přinášet lidem čerstvé zprávy, informovat o nových trendech z domova i ze světa, zprostředkovat to, co prožívají mladí lidé, a hlavně poskytnout místo, kde najdeš všechny zajímavé novinky. Nepíšeme jen krátké a rychlé články, ale tvoříme i množství hodnotných a naučných textů, představujeme zajímavé a inspirativní lidi, lokální hudebníky a hudebnice, podnikatele a podnikatelky či tvůrce a tvůrkyně. Natáčíme reportáže, ptáme se mladých lidí na názor a snažíme se ho zprostředkovat každému.
Koho hledáme a proč?
Do týmu hledáme kreativního člověka, který rozumí sociálním sítím nejen na uživatelské úrovni, ale umí rozpoznat trendy, dokud jsou ještě fresh! Hledáme někoho, kdo bude vymýšlet a vylepšovat náš content, přispívat kreativními nápady a rovnou je přetavovat do reality!
Záleží nám na tom, aby tvé hodnoty a životní vize byly v souladu s našimi firemními hodnotami, které najdeš zde 👇
Co budeš dělat?
- Budeš vytvářet obsah na naše sociální sítě: Instagram, TikTok, Facebook, LinekdIn a YouTube, o tyhle platformy se budeš starat na denní bázi v rámci Instagramových služeb, během kterých budeš pracovat na tom, aby redakční obsah na sítích zazářil. V kreativitě se ale meze nekladou a každý dobrý nápad je u nás vítaný, na našem Instagramu budeš moct vymýšlet i svůj unikátní obsah.
- Budeš úzce spolupracovat s celým REFRESHER týmem od videoprodukce, přes grafika, až po tvoji social team lead.
- Vytvářet budeš výstupy od vizuálu až po copy. K dispozici budeš mít interní nástroje pro jejich přípravu, ale měl*a bys umět využít programy jako například Figma, Kapwing, CapCut a Adobe Creative Cloud.
- U náročnějších výstupů bys sis měl*a umět i vše esteticky nafotit, připravit scénář a natočit. Neměl*a by si mít problém se na videích objevit v hlavní roli.
- Budeš se účastnit zajímavých akcí a koncertů
- Budeš sledovat nejnovější trendy a co se děje u nás v Česku a zahraničí. Společně s týmem budeš výstupy analyzovat a vyhodnocovat, co fungovalo, co ne a proč.
Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?
- Kreativita. Na úrovni nápadů a v realizaci samotných projektů.
- Komunikativnost. Dobrá komunikace je základ, který od tebe očekáváme. Nebojíš dát kolegům zpětnou vazbu a i ty si brát k srdci rozvíjející zpětnou vazbu od svých kolegů.
- Přehled. Máš přehled, co se děje ve světě a jaké zajímavé události se dneska večer dějí v Praze.
- Nestydíš se. Nebojíš se vystupovat na videích, nebojíš se dělat ankety s lidmi v ulicích, nebo udělat krátký rozhovor s přední celebritou.
- Upřímnost. Když nastane problém, nebojíš se ho říct a rovnou navrhnout řešení a nebo si říct o pomoc.
- Flexibilita. Každý den je jiný a tvoje práce bude velmi dynamická. V jeden den tě pošleme z officu na akci do centra Prahy, druhý den natáčet anketu a třetí den můžeš jen sedět v kanceláři a vše z předešlých dní editovat.
- Proaktivita. V teamu potřebujeme lidi, kterým opravdu záleží na Refresheru a na vztahu se sledovateli. Jedním okem pracuješ na zadání, druhým sleduješ nové trendy.
- Samostatnost. Na začátku tě vše naučíme a budeš v nás mít velkou podporu a oporu. Po nějaké době už budeme počítat s tvou samostatností.
- Time Management. Meetingy začínáme v době plánované v kalendáři. Pokud ale přece jen nestíháš (ani my nežijeme v ideálním světě), dáš vědět předem.
- Gramatika. Budeš hodně pracovat s psaným textem, takže dobrá gramatika se ti bude hodit.
- Vytrvalost a odolnost. Úkoly se hrnou a všichni čekají na výstupy. Umíš si zachovat chladnou hlavu.
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Máš přehled a orientuješ se v různých formátech na různých platformách a sociálních sítích (Instagram, TikTok, Facebook, ...).
- Pracovní zkušenost na pozicích jako Social Media Executive/Specialist/Manager nebo pracovní zkušenost se správou sociálních sítí firem nebo influencerů výhodou.
- Umíš pracovat v programech jako je Figma, Kapwing, CapCut, Latter, Adobe balíčku a nebo jiných programech na úpravu videí. Umíš v jiných programech? Super, napiš v jakých do zkušeností!
Co ti nabízíme?
- Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Kolegy, které práce také baví.
- Dog friendly office na Praze 7
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Různé benefity jako předplatné REFRESHER+, lístky a vstupenky na kulturní akce, členství v posilovně u našich partnerů, slevy na oblečení a doplňky ve Footshopu, podporu vzdělávání a mnoho dalšího!
Jak moc tě potřebujeme?
Zkrácený úvazek - přibližně 80 hodin měsíčně.
Místo práce
Praha
Plat
Tvá odměna se bude pohybovat okolo 250 CZK za hodinu.
Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně.
Od kdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. ZADÁNÍ:
- Napiš tři účty, kam si chodíš pro inspiraci a kde sleduješ aktuální dění (v zahraničí nebo v Česku).
- Udělej velmi rychlou analýzu našeho Instagramu a napiš tři věci, které si myslíš, že děláme dobře, a tři věci, které děláme ne až tak dobře a proč.
- Pošli tři trendy, kterých máš teď plný TikTok nebo Instagram.
2. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
3. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
4. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio. Pokud si nějaké sociální sítě spravoval*a, tak rozhodně pošli také!
5. SOCKY: Pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!
6. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
7. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
8. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #SOCIALMEDIASPECIALIST. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání. Těšíme se na tebe!