Traffic Manager*ka koordinuje úkoly, sleduje průběh kampaní, analyzuje výsledky a zajišťuje, že všechno běží hladce. Jestli umíš dát všechny do pozoru a máš rád*a, když věci šlapou, ozvi se nám!
Kdo jsme?
Jsme Refresher, hlas moderní generace. Vybudovali jsme značku, web a firmu, která produkuje obsah, nabízí služby a akce (zatím) napříč Českem, Slovenskem a Maďarskem a oslovuje více než 2 miliony lidí měsíčně. Spolupracujeme s největšími českými a světovými značkami a řešíme kampaně napříč třemi zeměmi.
Máme unikátní firemní kulturu a baví nás, co děláme. Nestačí nám status quo, aktivně hledáme, jak být lepší. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, reportáže a natáčíme různá videa. Jsme inteligentně drzí, ale co děláme, děláme kvalitně a s respektem.
Koho hledáme?
Do týmu hledáme spolehlivého a energického člověka, který umí dotahovat věci do konce, má v hlavě pořádek a v diáři přehled. Jsi typ, který na sebe rád bere odpovědnost, nezalekne se deadlinů a ví, jak rozpohybovat lidi kolem sebe? Pak jsi náš člověk. Nemusíš mít zkušenosti z médií – úplně stačí, když se orientuješ v tom, jak fungují kampaně nebo reklama. Ať už jsi pracoval*a kdekoliv, jestli ti plánování, domlouvání a hlídání výstupů nejsou cizí, máš u nás výhodu. Hledáme někoho, koho baví organizace, má dobrý přehled a neztratí se ani v situacích, ve kterých je potřeba řešit více věcí zároveň.
Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, které najdeš tady.👇
Co budeš dělat?
- Řídit kampaně od A do Z – plánovat kampaně s obchodním oddělením, připravovat mediaplány.
- Řešit tematické překrývání a konflikty různých klientů v obsahu na našem webu.
Sledovat volný prostor, ať už ve videoreklamě, nativní reklamě nebo na bannerových plochách. - Koordinovat práci mezi týmy – zadávat úkoly, kontrolovat podklady i potenciální chyby v kampaních, hlídat termíny, ladit výstupy.
- Dohlížet na bannery a nativní reklamu na webu, na videa a sociální sítě – ať jdou všechny výstupy ven ve správný čas.
- Dohlížet na realizaci kampaní v produkčním týmu – rozdáš úkoly a zajistíš, aby produkce měla všechny důležité informace o plánovaných výstupech: kde se koná event, jak má vypadat video, co má splňovat článek, kdy to má být zveřejněno.
- Po realizaci posbíráš výsledky jednotlivých výstupů z bannerového systému, Instagramu a našeho redakčního systému a připravíš přehledný report pro klienta.
- Nastavovat sponzorované posty (FB/IG/Google), testovat specifické cílení, spolupracovat s partnery a reportovat výsledky.
S kým budeš spolupracovat?
Denně budeš v kontaktu primárně s Traffic Managerkou Dominikou, sales týmem, agency týmem, content týmem a video týmem.
Jaké vlastnosti jsou důležité pro pozici?
- Cílevědomost: jsi cílevědomá a vytrvalá osoba orientovaná na výsledky. „Nejde to“ pro tebe není cesta, dokud nevyzkoušíš všechny dostupné možnosti.
- Chladná hlava: dokážeš si udržet svůj klid i v napjaté situaci a nebojíš se komunikovat.
- Improvizace: zvládáš rychle reagovat na nečekané okolnosti a ve většině situací si umíš poradit.
- Zodpovědný přístup: chceš se učit a víš, že je pořád co zlepšovat. Učíš se ze svých chyb, ale také z úspěchů.
- Organizovanost: Máš rád*a věci pod kontrolou a všechno máš pěkně zorganizované. O všem, co se tě týká, musíš mít přehled.
- Práce s tabulkami a daty: Tabulky, jejich příprava, formátování, nastavování (například v Google Sheets) a podobné záležitosti ti nedělají problém.
- Angličtina: Nemáš problém přečíst a pochopit anglický text, případně audio.
- Znalost nástrojů: Práce s nástroji na plánování, monitoring a reportování výhodou!
- Zkušenost na podobných pozicích je výhodou, ale není podmínkou. Můžeš být bez praxe, čerstvě po vysoké škole. Na tvém studijním zaměření nám příliš nezáleží, ale měl*a bys mít vztah k marketingu, reklamě nebo obchodu.
Co ti nabízíme?
Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
- Práci na kreativních zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Kolegy*kolegyně, které baví práce a rozvoj sebe, své pozice, ale i firmy.
- Flexibilitu a prostor pro růst a rozvoj.
- Pet friendly office na Praze 7.
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů i samotné firmy.
- Různé benefity jako předplatné REFRESHER+, lístky a vstupenky na kulturní akce, členství v posilovně u našich partnerů, slevy na oblečení ve Footshopu, podporu vzdělávání a mnoho dalšího!
Místo práce
Praha
Plat
Tvá měsíční odměna se bude pohybovat od 38 tisíc korun. Finální výše odměny bude reflektovat tvá očekávání, zkušenosti a schopnosti.
Kdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Jaké jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož životopis ve strukturované podobě se seznamem předchozích prací.
3. CHCEME VIDĚT INSTAGRAM: Pošli nám svůj instagramový účet/webovky/YouTube kanál/LinkedIn nebo cokoliv, co tě vystihuje jako osobnost.
4. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš nebo nahraj video o tom, proč chceš pracovat právě v Refresheru.
5. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
6. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na e-mail: [email protected] s předmětem #TRAFFIC. Tykej, komunikuj maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání. Těšíme se na tebe!