Po virálním prodeji mýdla vyrobeného z vody, ve které se údajně sama koupala, přichází hvězda Euforie s vlastní značkou spodního prádla.
Herečka Sydney Sweeney vstupuje do světa módy a podnikání. Rozjíždí vlastní značku spodního prádla, za kterou stojí investiční společnost Coatue.
Jedná se o fond, do kterého Jeff Bezos a Michael Dell nedávno investovali miliardu dolarů. Za projektem stojí také Ben Schwerin, bývalý manažer Snapchatu a současný partner společnosti Coatue, který je známý propojováním celebrit s obchodními strategiemi. Ačkoli Coatue obvykle neinvestuje do spotřebního zboží, podpora Sweeney naznačuje silnou víru ve výjimečný potenciál značky, uvádí The Economic Times.
Chystaná kolekce tak představuje další krok v její podnikatelské kariéře poté, co nedávno rozvířila internet limitovanou edicí mýdla, které bylo údajně vyrobeno z vody, v níž se předtím sama koupala. Výrobek s názvem Sydney's Bathwater Bliss byl vytvořen ve spolupráci s pánskou kosmetickou značkou Dr. Squatch.
Sydney již na sociálních sítích zveřejnila několik upoutávkových snímků, na nichž je modelka Amelia Tremblay v elegantním spodním prádle a plavkách, které zřejmě odkazují na nadcházející uvedení kolekce na trh.

Více podrobností o produktech zatím neprozradila, ale ohlas na tuto kolekci v módním průmyslu je značný. Jak uvádí The Express Tribune, analytici se shodují, že trh se spodním prádlem je připraven na osvěžení a právě jméno Sydney Sweeney spolu s jejím silným finančním zázemím by mohlo přinést novou vlnu trendů.