Česko-slovenská verze pořadu Naked Attraction zaznamenává velké úspěchy v oblasti sledovanosti. Prvních pět epizod sledovalo přes 700 000 diváků starších 18 let.
Přestože televizní stanice ÓČKO zahraniční epizody stejnojmenné reality show vysílá už roky, sledovanost české edice se zvýšila na čtrnáctinásobek. Bezmála polovinu sledujících tohoto pořadu tvoří mladí lidé ve věku mezi 25 a 44 lety. Podle pohlaví je to v poměru 50 na 50.
„Navzdory některým komentářům o zábavě pro dno společnosti se ukázalo, že Naked sledují lidé vzdělaní a s nadstandardní životní úrovní,“ uvedl programový ředitel televizní stanice Alexandr Guha. Ve skupině nad 25 let má vysokoškolské vzdělání 23 procent lidí, což je o 70 procent více než obecně u televizního vysílání. Bezmála čtvrtina diváků také pochází ze socioekonomické třídy AB, z domácností s vyššími příjmy a vzděláním, což je o polovinu více, než je standard.
Diváci se mohou těšit na pět nových epizod do konce roku a dva sestřihy nejlepších momentů celé série. Na další rok ÓČKO dále připravuje deset nových dílů. Při čekání na další díl si můžete mezitím přečíst náš rozhovor s moderátorkou pořadu Monikou Timkovou.