12. února 2016 16:19
call_me_andy

KULTURA NASA

Když v NASA vytvářeli tyto plakáty, netušili jaký o ně bude zájem. Proto je teď nabízí zdarma!

Je sice jednadvacáté století, ale retro styl má pořád něco do sebe. Možná přesně tohle si říkali autoři nádherných plakátů, které až skoro vyzývají k výletu do vesmíru, Don and Ryan Clark, vnukové Ala Paulsena, který pracoval pro NASA jako ilustrátor a grafický designér přes 30 let.

NASA nabízí zdarma ke stažení nádherné retro plakáty vesmírných misí

Don a Ryan jsou bratři ze Seattlu, kteří si založili v roce 2006 firmu Invisible Creature, jenž se zabývá designem a ilustrací. Ve svém oboru jsou profesionálové a zároveň se nebojí zkoušet nové věci, a proto je oslovila Jet Propulsion Laboratory od NASA, která se zabývá propagací vesmírného objevování. Přáním vesmírné společnosti bylo, aby byly vytvořeny plakáty s určitým motivem. Trojice plakátu tedy vyobrazuje cestu Voyageru, objevování Enceladusu a objevování rudé planety Mars. Národní úřad pro letectví a kosmonautiku dal bratrům volnou ruku a ti toho skvěle využili.

NASA nabízí zdarma ke stažení nádherné retro plakáty vesmírných misí

Za tři měsíce navrhli a vytvořili trojici krásných plakátu inspirovaných čtyřicátými, padesátými a šedesátými léty, které si můžete v plné kvalitě stáhnout zde.