Československý produkt by mohl uspět.
Světové značky lihovin dokáží na českém i slovenském trhu v krátkém čase získat popularitu a oblibu mezi konzumenty, jenže co kdybychom si novou světovou značku alkoholu vytvořili sami? Společnost Tatranská likérka se proto před pár měsíci pustila do výroby konceptu nového alkoholu, který by však oslovil nejen domácí československé publikum, ale postupně mohl zaujmout i v celosvětové měřítku. Tatranská likérka má s výrobou kvalitního alkoholu dlouholeté zkušenosti, vždyť jedním z jejích nejpopulárnějších produktů je Tatranský čaj, což je alkohol oblíbený zejména u zahraničních turistů procházejících přes Slovensko.
V případě nové československé vodky, respektive Czechoslovakia Vodka, půjde o produkt vyráběný z československých surovin. Nejedná se tedy pouze o název podporující prodej, protože 40 procent nové vodky bude tvořit český líh a zbývajících 60 procent zase slovenská voda. O vzhled samotné láhve se postaral umělec Brian Males, který pochází ze Slovenska, a zkombinoval při jeho tvorbě vzezření našich dvou zemí. Na obalu bys mohl narazit na města jako Trenčín, Praha či Bratislava a se solidním historickým základem, jménem a konec konců i designem, to pro československou vodku vypadá nadějně.