Zapomeň na Apple i Samsung, reklamní souboj vyhrála Motorola.
Krátce poté, co společnost Apple uvedla na trh svůj nejnovější iPhone X, se zmobilizovala i konkurence. Samsung ještě před novým smartphonem od Apple vydal svůj Note 8, a tak jihokorejská společnost neodolala a natočila vtipnou reklamu, ve které si utahuje z pomalého progresu a problémů americké značky. Scéna byla zasazena do zamilovaného páru, z něhož jeden partner používá právě iPhone a druhý zase Note 8, jenže dvě z největších společností vyrábějících smartphony nebyly jediné, které se do souboje chtěly zapojit.
O dva týdny později se do boje přidává i značka Motorola, přičemž její mobily kdysi patřily mezi ty nejlegendárnější na trhu, ale v posledních letech upadla do zapomnění a momentálně se snaží opět vyšplhat zpět na vrchol. Motorola zhlédla reklamu od Samsungu a možná se v této společnosti i dobře zasmáli, avšak potom si najali dva podobné herce a reklamu nechali volně pokračovat. Po příchodu domů si muž se Samsungem v ruce prohlíží videa na displeji, zatímco vytáhne svou novou Motorolu Moto Z2 Play, připojí ji do speciálního adaptéru a začne video promítat přímo na stěnu. Reklama si na konci zase utahuje ze Samsungu, protože místo „Upgrade to Galaxy“ nechybí nápis „Up-upgrade to Motorola“.
Their better just got bested. Why settle for edge-to-edge, when you could project your screen up to 70”? #motoz #motomods pic.twitter.com/syLN7or2UO
— Motorola US (@MotorolaUS) 22. listopadu 2017