Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Rozdáváme lístky na letní festivaly
28. listopadu 2017 22:17
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Motorola v nové reklamě zničila Apple i Samsung. Zákazníkům vzkazuje, aby si konečně vybrali pořádný mobil

TECH SAMSUNG
Uložit Uložené

Zapomeň na Apple i Samsung, reklamní souboj vyhrála Motorola.

Krátce poté, co společnost Apple uvedla na trh svůj nejnovější iPhone X, se zmobilizovala i konkurence. Samsung ještě před novým smartphonem od Apple vydal svůj Note 8, a tak jihokorejská společnost neodolala a natočila vtipnou reklamu, ve které si utahuje z pomalého progresu a problémů americké značky. Scéna byla zasazena do zamilovaného páru, z něhož jeden partner používá právě iPhone a druhý zase Note 8, jenže dvě z největších společností vyrábějících smartphony nebyly jediné, které se do souboje chtěly zapojit.

O dva týdny později se do boje přidává i značka Motorola, přičemž její mobily kdysi patřily mezi ty nejlegendárnější na trhu, ale v posledních letech upadla do zapomnění a momentálně se snaží opět vyšplhat zpět na vrchol. Motorola zhlédla reklamu od Samsungu a možná se v této společnosti i dobře zasmáli, avšak potom si najali dva podobné herce a reklamu nechali volně pokračovat. Po příchodu domů si muž se Samsungem v ruce prohlíží videa na displeji, zatímco vytáhne svou novou Motorolu Moto Z2 Play, připojí ji do speciálního adaptéru a začne video promítat přímo na stěnu. Reklama si na konci zase utahuje ze Samsungu, protože místo „Upgrade to Galaxy“ nechybí nápis „Up-upgrade to Motorola“.

Doporučeno
Gen Z obléká sekáč i kabelky za 12 tisíc. Podívej se, jaké outfity jsme objevili v ulicích Prahy Gen Z obléká sekáč i kabelky za 12 tisíc. Podívej se, jaké outfity jsme objevili v ulicích Prahy 30. května 2024 9:00


Domů
Sdílet
Diskuse