Společnost Bodyform na Grand Prix bodovala s neobvyklou reklamou.
Polovinu lidské populace tvoří ženy, které významnou část života provází právě menstruace. I přesto je toto téma v naší společnosti stále tak trochu tabu. Výjimkou nejsou ani reklamy. Ve spotech prodávajících vložky či jiné výrobky související s menstruací jsou vždy zobrazeny před použitím, nepřipomínajíc tak nepříjemné pocity, které ženy při menstruaci zažívají.
Krvavou vložku zkrátka v televizi či na YouTube jen tak neuvidíš, výrobci se jich straní. Firma Bodyform se však rozhodla, že s idealizováním menstruace přestane a ve spolupráci s agenturou AMV BBDO London vytvořila obrovskou reklamní kampaň, v níž prostřednictvím bilboardů, reklamních spotů či dokonce rozhovorů se známými osobnostmi dala jasně najevo, že krev k menstruaci patří. Odvážná kampaň Blood Normal si dokonce odnesla i výhru z Grand Prix v Cannes v kategorii Glass Lions. Obrovská kampaň ve čtyřech zemích dosáhla 4,5 milionu impresí, přičemž nejznámějším se stal tento spot.