Společnost Hasbro už musela reagovat na kritiku.
Hru Monopoly hrávali už naši rodiče, hrajeme ji my a hrávat ji budou i naše děti. Společenská hra si udržuje svou popularitu, čas od času se spojí s různými značkami a vytvoří limitovanou edici, která se okamžitě vyprodá, a nejnověji si začala utahovat z mileniálů.
Firma Hasbro zastřešující Monopoly nechala vyrobit verzi pro mileniály, ve které si často trefně utahuje z dnešního způsobu života mladých lidí. Už na obalu hry najdeš symboly veganství, kol či kávy v plastovém kelímku, čímž Monopoly narážejí na to, co mají mileniálové nejraději.
Hned pod nápisem Monopoly na obalu najdeš větu: „Zapomeň na nemovitosti, i tak si je nemůžeš dovolit,“ čímž se Hasbro zřejmě vysmívá faktu, že studenti a mladí lidé často končí v dluzích a ceny nemovitostí vyrostly za poslední roky tak vysoko, že si mládež prostě nemůže dovolit utratit tolik peněz na byt nebo dům.
Tvůrci vymysleli i vtipnou změnu pravidel. Ve hře nenajdeš mnoho peněz, ale sbíráš převážně „Experience Points“, čili zkušenostní body za návštěvu nejzajímavějších destinací.
Hráči hledají nová místa, kde mohou jíst, nakupovat a relaxovat, po hře se namísto tradičních figurek pohybují pomocí emodži, fotoaparátu, kola či hashtagu a ve hře najdeš i avokádo. Pomocí kartiček na hrací ploše se mají hráči snažit zapojit do fungování komunity.
Hasbro myslelo téměř na všechno. Na webu prodává Monopoly pro mileniály za 19,82 dolaru, čímž naráží na rok 1982, který mnozí považují za rok narození prvních členů mileniálů.
Na hru se už snesla vlna kritiky ze strany mladých lidí, ale velmi rychle se vyprodává, takže zájem o sbírání nejlepších zážitků a nikoli majetku očividně existuje. Společnost všem vzkázala, že jde jen o nevinný vtip a poukazování na nekonečné zobecňování, které musí mileniálové v životě poslouchat.