Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
2. dubna 2019 13:20
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Kofola se v nové reklamě raduje z lásky tří lidí. Svůdná Jarmila láká dva kluky pod třešni

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Oblíbený nápoj představil novou reklamu.

 

Oblíbený československý nápoj Kofola vždy věděl, jak svými reklamami zaujmout. Odjakživa jsme byli naučeni na slogan „Když ji miluješ, není co řešit“ a Kofola ho nejnověji posunula posunula na vyšší úroveň.

V nové reklamě se nechala inspirovat básní Máj od Karla Hynka Máchy a zachycuje příběh lásky tří lidí. Na jedné straně stojí krásná Jarmila, na té druhé zase dva chlapci, kteří by chtěli získat její srdce. Sedí spolu na stromě a pozorují Jarmilu, ona si jejich dvoření všímá a nakonec se všichni tři setkají na jedné rozkvetlé květnové louce.

Chlapci jsou mírně zaskočení, že se na louce setkávají oba, ale nenechali se odradit. Jarmila na ně čeká pod velkou třešní. Stačil jeden svůdný pohled, chlapci na sebe kývli a rozhodli se o její srdce zabojovat. Češi si už všimli, že nové motto „Lásky je dost pro všechny“ v kombinaci s reklamou naznačuje, jak by mohla situace na louce skončit.

V komentáři pod videem už jeden uživatel kritizuje nedostatek cudnosti a nabádání k tomu, aby si mladí lidé užívali trojku. Kofola však bude pokračování příběhu odhalovat v následujících spotech online, a tak možná setkání dopadne úplně jinak, než bys čekal.

Reklamu má na starosti agentura WMC Grey.

Domů
Sdílet
Diskuse