Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
ve spolupráci s ChupaChups.
6. května 2019 v 16:26
Čas čtení 0:00
Sponzorovaný obsah

Češi ovládli TikTok. Domácí challenge, kde se lížou lízátka, je jedním z nejpopulárnějších

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

TikTok je obrovským fenoménem i u nás.

Obrovským hitem sociálních sítí je aktuálně TikTok, který je například v USA již několik měsíců nejstahovanější aplikací. Pointa je jednoduchá, do TikToku nahraješ krátké video, které se následně šíří mezi lidí. V podstatě tak jde o něco mezi YouTube a Vine.

Pokud jsi však o TikToku ještě neslyšel, nemysli si, že v našich končinách není populární. Naši influenceři jsou aktivní i zde a TikTok ovládl i Čechy a Slováky, které nyní pobláznila nová výzva, která má už přes 2 miliony zhlédnutí.

I TikTok má totiž své trendy a mezi ty nejžhavější aktuální patří #lololochallenge, tedy obrovský řetěz videí, kde se neuvěřitelné množství lidí spojilo do jednoho celku. Co nejvíce uživatelů se snaží vytvořit řetězovku nekončícího lízání lízátek, přičemž všechna videa mají pár společných znaků.

Češi se na TikToku v poslední době pořádně odvázali

V challenge hrají hlavní roli lízátka Chupa Chups, přičemž lidé ukazují, jak ho získali, líznou si a lízátko podávají dále. Vše ostatní je limitováno jen jejich kreativitou, přičemž vzniklo několik střelených kousků. O popularitě výzvy svědčí i to, že se do výzvy zapojilo přibližně 4 300 uživatelů, proto trend rozhodně nevynechej a běž se k nim na TikTok přidat.

#lololochallenge to už dotáhla i na náš YouTube

#lololochallenge má v první řadě podpořit kreativitu, z čehož se odvíjí i samotný název šílené výzvy. Lololo je dívka z domu naproti i kámoš z florbalu. Lololo je tvá mamka i sousedův pes, každý z nás je více či méně lololo a nezávisí přitom na popularitě, vzhledu, hudebním vkusu či počtu followerů.

Nás zajímá, jak si s výzvou poradíš ty, proto pokud TikTok ještě nemáš, rozhodně si ho běž stáhnout, odvaž svou kreativitu naplno a nezapomeň na hashtag #lololochallenge.

Domů
Sdílet
Diskuse