Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 16. 9. 2019 svátek má Ludmila, Lidmila

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
PR zpráva
Co je PR zpráva?

Článek je dodán kompletně od inzerenta a REFRESHER nezasahoval vůbec, nebo jen minimálně.

Móda
3
Denisa Bodková
9. květen 2019, 16:03

E-shop s brýlemi přichází s funkcí, která tě hned osloví. V jejich novém videu účinkují i samotní zakladatelé

Inovativní nápad si zaslouží skvělý spot. Přiblížíme ti jeho natáčení.

Denisa Bodková
9. květen 2019, 16:03
E-shop s brýlemi přichází s funkcí, která tě hned osloví. V jejich novém videu účinkují i samotní zakladatelé
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Dobrý nápad je třeba umět i dobře prodat, aby se dostal k co největší skupině lidí. S inovativní myšlenkou přišel slovenský e-shop s brýlemi eyrim, který neustále posouvá laťku výš a svým zákazníkům kromě nejmodernějších produktů nabízí i mnohá vylepšení.

 

Po novém si už budeš moci brýle vyzkoušet i pomocí svého smartphonu či notebooku. Služba Magic Mirror ti s použitím webkamery nasnímá tvář a ty si můžeš vybírat ze stovek brýlí z pohodlí domova.

 

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu zahviezdila aj Andrea Zahurancová

 

K celé kampani se točil hlavní spot, který vznikal v agentuře TRIAD advertising pod taktovkou oceňovaného režiséra Pepeho Ehrenbergera. A ti si s reklamním videem opravdu vyhráli!

 

 

Celý feeling podtrhuje skladba z kultovního filmu Pelíšky, no a ve spotu si dokonce zahráli i samotní spolumajitelé eyerim. O kreativu se postaral kreativní ředitel agentury TRIAD advertising Peter Baslík, který nám přiblížil tvorbu i natáčení celého spotu. Na otázku, co je na práci kreativního ředitele nejtěžší, nám odpověděl jednoznačně: „Jednou z najťažších vecí je zo všekých dobrých nápadov nájsť ten najlepší a presvedčiť o tom ostatných a nadchnúť hlavne klienta.”

 

Spolumajitelé eyerim

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia

 

Šli jsme trochu do hloubky a zajímalo nás, jak velký tým lidí se podílí na výrobě jednoho spotu, konkrétně toho pro eyerim.

 

„Každý klient a každá práca sú iné. Ľudia z eyerimu sú svojím nastavením a spôsobom uvažovania otvorení startupisti v tom najlepšom slova zmysle. To znamená, že všetko sa dá, len treba nájsť spôsob ako. Preto vymýšľanie, prezentácia, schvaľovanie konceptu a aj samotná realizácia neboli úplne štandardné.

 

Od vymyslenia, po natočenie a odovzdanie spotu prešli asi 2 mesiace. Prvý nápad bol spísaný koncom februára, spot sme natáčali v Belehrade 31. marca a prvý online formát išiel von v polovici apríla. Natáčanie prebehlo počas jedného slnečného dňa a bol to dosť hardcore. Stihnúť natočiť toľko materiálu počas jedného dňa nie je totiž vôbec jednoduché.

 

A čo sa týka počtu ľudí, ktorí sa nejakým spôsobom podieľajú na tom, aby spot vznikol...nepočítal som ich, ale sú to desiatky a desiatky ľudí. Sú to ľudia od klienta, agentúry, castingu, produkcie, samotní herci a komparz. Môj odhad je niekde medzi 80 až 100.“

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Celkem nestandardní je i účinkování samotných spolumajitelů eyerim. „Je to milé a sami tomu boli naklonení. Sú to všetko sympaťáci a Aďa Zahurancová je navyše Instagram influencer s celkom slušným počtom followerov, takže sme si povedali, že prečo nie,” upřesnil nám to Peter. 

 

E-shop eyerim prichádza s funkciou, ktorá ťa ihneď osloví. V ich novom videu účinkujú aj samotní spolumajitelia

 

A jak si účinkování v reklamě užívali samotní spolumajitelé? Jedna z najťažších úloh bola vybrať okuliare tak, aby ladili s aktuálnymi trendmi, aby sedeli hercom, ich typom tvárí, kostýmom ako aj celkovému moodu videa. Keď sme si mysleli, že je už všetko vyriešené prišiel ďalší task.

 

Dostať takmer stovku okuliarí cez letiskové colné kontroly do krajiny, ktorá nie je súčasťou EÚ. Museli sme si produkty podeliť a každý niesol určitý počet, niečo produkcia, niečo posádka z TRIADu a niečo my, každý člen eyerim tímu. My z eyerimu sme boli prvýkrát pri natáčaní takého spotu a teda klobúk dole. Ani sme netušili, čo všetko to obnáša a boli sme mega prekvapení,“  přiznali se nám Braňo a Andrea.

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Hudba je velmi důležitou součástí každého videa. Jak jsme již zmínili výše, ve spotu byla použita skladba I Wish I Were od slovenské kapely The Soulmen, která zazněla i v Pelíškách. Proč vybrali právě ji?

 

„Výber hudby bol čistý freestyle. Poviem pravdu, keď sme si si s klientmi schválili ideu a stručný scenár spotu, počítali sme s úplne iným hudobným podkladom. Mal to byť totálne súčasný track, ale keď sme sa dozvedeli cenu, bolo jasné, že musíme uvažovať inak.

 

Ku skladbe od The Soulmen sme sa dostali až pri natáčaní. Podľa slov režiséra Pepeho Ehrenbergera to bol nápad kameramana Igora Smitku. Pepe mi to pustil počas točenia, medzi jednotlivými klapkami a ja som behom 5 sekúnd vedel, že to je šupa, ktorá k tomu obrazu perfektne sedí."

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Spot připomíná krátký retro film, který tě zaujme od prvního momentu. „V zahraničí je klasika robiť trocha výpravnejšie a dlhšie spoty. Zvlášť, keď je spot nasadený primárne v online a ide o fashion značku. Myslím si, že keby sme mali viac peňazí a dní na nahrávanie, mohlo vzniknúť kľudne niečo ešte dlhšie,” dodal na závěr kreativní ředitel Peter Baslík. 

 

Vyskúšaj si okuliare pomocou mobilu. V retro videu ti funkciu priblíži aj obľúbená influencerka

 

Zaujmout diváka je gro každé kampaně. Eyerimu s celým kreativním týmem se to podařilo. Více o funkci najdeš na jejich oficiální webové stránce.

 

Na závěr přikládáme post z našeho Instagramu, na kterém jsme si i my v redakci vyzkoušeli funkci Magic Mirror a musíme uznat, že nás příjemně překvapila i zabavila.

 

 

Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.