Jde o kampaň ve spolupráci se značkou Rexona, v rámci níž se populární raper pokusí rozhýbat Čechy a Slováky.
Rytmus před pár dny přidal na své sociální sítě video, v němž řekl, že se chystá otevřít největší fitness centrum ve střední Evropě. Okamžitě se rozběhlo množství diskusí o tom, kde by se mohla budova nacházet a kolik by měla stát permanentka.
Jeho prohlášení bylo důvěryhodné i kvůli tomu, že má sám k aktivnímu sportu a trénování velmi blízko. Nyní se však dozvídáme, že jde o kampaň ve spolupráci se značkou Rexona a jejím cílem je v první řadě rozhýbat Čechy a Slováky, protože patříme mezi národy, které na tom zdravotně nejsou ve srovnání se zbytkem světa nejlépe.
Nejpopulárnější československý raper odhaluje, že fitness centrem je pro každého z nás celé město, fyzickou aktivitu můžeme vyvíjet kdykoliv a zcela zdarma. Je důležité uvědomit si to ještě předtím, než začnou přicházet výmluvy, proč se to nedá.
Zdravý životní styl pomáhá i psychice člověka a právě Rytmus a jeho aktivní přístup by mohl být pro mnohé jeho fanoušky dobrým příkladem. Více už ale v samotném průvodním videu ke kampani.