Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 14. 12. 2019 svátek má Lýdie

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Ve spolupráci

Obsah vznikl ve spolupráci se společností Puma.

Co je ve spolupráci?

Jedná se o obsah, který chtěl REFRESHER vytvořit, ale vznikl i díky spolupráci s inzerentem. Inzerent do obsahu nezasahoval vůbec, maximálně poskytl informace, fakta a návrhy na úpravu.

Móda - Oblečení
0
Peter Hlavička
9. říjen 2019, 8:00

Jak se značce Puma podařilo spolupracovat s Karlem Lagerfeldem půl roku po jeho smrti?

Lagerfeldova tvorba je nesmrtelná a nové spolupráce jeho značky tak budou přibývat i nadále.

Peter Hlavička
9. říjen 2019, 8:00
Jak se značce Puma podařilo spolupracovat s Karlem Lagerfeldem půl roku po jeho smrti?
Zdroj: PUMA
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Ve spolupráci

Obsah vznikl ve spolupráci se společností Puma.

Více info

Člověk jako Karl Lagerfeld věnoval módě celý svůj život a je tak dost pravděpodobné, že ve své kanceláři zanechal stovky nedokončených designů, rozplánovaných kolekcí a motivů, které chtěl využít. Od roku 1982 totiž pracoval jako hlavní návrhář značky Chanel a zároveň udržoval blízký vztah se značkou Fendi, u které měl na starosti dámskou módu a kožichy.

 

Aby toho nebylo málo, po světě měl desítky butiků vlastní značky KARL LAGERFELD, díky které se mohl krom vysoké módy věnovat i cenově dostupnějšímu oblečení. Právě tato značka tak aktuálně udržuje jeho památku v největší míře a stará se o to, aby Karlova tvorba žila navždy.

 

Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?

 

 

V roce 2018 Karl odstartoval úspěšnou spolupráci se značkou Puma, ale vzhledem k nešťastnému sledu událostí si ji bohužel moc neužil. Po jeho odchodu tak stál nad novými kolekcemi Chanel a Fendi velký otazník, ale jeho stejnojmenná značka byla v pořádku. Proč? Zmíněné značky mají vlastní ideologii a Karlovým úkolem bylo tvořit zajímavé kolekce, které by reprezentovaly daný brand. Jeho vlastní značka je však ztělesněním jeho osoby a inspirace po sobě zanechal Karl tolik, že může žít i dalších 100 let.

 

Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?

 

Nejnovější kolekci PUMA x KARL LAGERFELD sice nenavrhl samotný Karl ale naopak, kolekce byla navržena podle něj. Všechny kousky oblečení tak nesou jeho rukopis, ať už se to týká barev nebo samotného provedení. Osobitou kategorií jsou samozřejmě tenisky. Ty se staly pro tuto spolupráci základem a PUMA tak tentokrát kromě klasiky, jakou jsou tenisky Roma rozšířila nabídku i o nové „chunky“ modely jako Cell Alien nebo Thunder

 

Zobrazit galerii 26 galeria

 

Vybrané kousky z kolekce by krom kamenných prodejen měly být dostupné i online, a to na stránkách jako Queens, Aranburu, Footshop nebo Vemzu.

 

Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?

Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?Ako sa značke Puma podarilo spolupracovať s Karlom Lagerfeldom pol roka po jeho smrti?

Náhledový obrázek: PUMA Tagy: Karl Lagerfeld, puma
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.