Po čtyřech letech od představení řady 5 sedmé generace přichází na scénu faceliftované provedení.
BMW si pro nás připravilo modernizaci řady 5. Ukázalo se, že změny jsou víceméně jen v detailech. Na druhou stranu si řekněme, že současné provedení pětky (na trhu od roku 2016) je nadále velmi vyvážené a moderní a příliš velkou modernizaci ani nepotřebuje. Předpoklady se ale naplnily, a proto facelift přistoupil hlavně na rozsáhlou elektrifikaci.
Opticky modernizace zaručuje ostřeji tvarované přední světlomety s pozměněnou grafikou. Bohužel pověstné kruhové Angel Eyes se začínají stále více vytrácet. Namísto nich i zde evidujeme světelný podpis do písmene „L“, čímž se „pětka“ zepředu více přiblížila nové „trojce“.
Na výběr jsou 3 stupně předních světel – základní full-LED světlomety, příplatkové adaptivní Matrix LED světla a nakonec laserová technologie BMW Laserlight.

Většinu z nás potěší skutečnost, že facelift radikální měrou nezvětšil masku, tedy ikonické ledvinky. Ty zůstaly téměř stejně velké, jsou ale o něco ostřejší a hranatěji tvarované. Více tak sekundují zcela novým předním nárazníkům, které obecně „pětku” citelně přiostřily. Decentně změněná jsou i zadní světla a nárazník, do nabídky se začlenily nové odstíny karoserie a disky kol.
V kokpitu je vše téměř při starém. Před řidičem jsou volitelné 12,3" digitální budíky v rámci systému BMW Live Cockpit Professional, zatímco uprostřed palubky je 12,3" displej infotainmentu BMW Operating System 7.0. Standardem je nově Apple CarPlay / Android Auto, vylepšená plejáda asistenčních systémů, dvouzónová klimatizace či řada tlačítek s černou povrchovou úpravou. Zajímavostí je, že nově je možné si připlatit za „emková“ sedadla, která byly dosud výhradně jen ve vrcholné M5.