20. září 2021 20:30
Čas čtení 3:44

Recenze: 3. série Sex Education

Recenze: 3. série Sex Education

Oblíbený britský seriál vydal dalších 8 epizod. Podařilo se tvůrcům udržet kvalitu?

Po příliš dlouhém čekání na 3. sérii skvělého seriálu Sex Education jsme se konečně dočkali. Dalo by se v krátkosti říci, že to za to stálo, ale pochválit a zkritizovat 3. sérii lze tolika různými slovy a způsoby, že by byl hřích si ji podrobně nerozebrat. Děj začíná pár měsíců po skončení poslední série. Otis a Maeve se celé léto nebavili, Adam utužuje svůj vztah s Ericem, Aimee se zase prohlubují psychické problémy způsobené sexuálním obtěžováním, a zajímavě se vyvíjí i vztah Otisovy matky s Jakobem.

Následující řádky budou obsahovat spoilery z prvních dílů, nepůjde ovšem o nic, co by ti pokazilo zážitek.

Hned v první epizodě zjišťujeme, že si Otis nechal narůst otřesný „bejby knírek“ (naštěstí se dlouho neohřál), a co je ještě překvapivější, s Ruby si užívají nevázaný sex téměř na denním pořádku. Každému je však jasné, že to nemůže vydržet dlouho. Velmi jsme se po první epizodě báli, že potenciál vztahu s Ruby a prohloubení jejího charakteru tvůrci zkazili. A tak se i stalo.

10 nejlepších hororových filmů a seriálů na Netflixu 10 nejlepších hororových filmů a seriálů na Netflixu 18. září 2021 14:30

Tvůrci nám konečně ukázali Ruby jako člověka, ne jako jeho karikaturu, která se jen tváří jako modelka, zesměšňuje druhé a žije v nereálném, pohádkovém světě. Na chvíli nám ukázali, že je zranitelná, má své vlastní problémy a že se její život neodehrává na růžovém zámku s princem. Humanizovali ji a udělali z ní atraktivní charakter, který má co říct jak teenagerům sledujícím seriál, tak ostatním postavám v něm.