Zuzana Plačková může skončit ve vězení.
Ještě před týdnem řečnila na „vzdělávací“ akci, kde začínající podnikatele učila, jak uspět v byznysu. Před pár dny si pro ni přišla Národní kriminální agentura a spolu s dalšími minimálně deseti lidmi ji podezírají z členství v organizované skupině. Zuzana Plačková svým 750 tisíc sledovatelům dlouhodobě ukazovala, jak si užívá luxus, na který si podle svých slov vydělala díky svým četným podnikatelským aktivitám, ale i sponzorovaným příspěvkům na sociálních sítích.
„Královna sociálních sítí“ Zuzana Plačková si srdce a pozornost sledovatelů získala i díky své transparentnosti. Zveřejňovala SMS zprávy od banky, která ji pravidelně upozorňovala na příchozí pětimístné platby, když si užívala dovolenou v nejdražším hotelu. Na kameru natáčela, jak z tiskárny vycházejí desítky metrů štítků na balíky kolagenu. Podle vlastních slov jich prodávala tisíce kusů.
Pravidelně ukazovala, za co utrácí peníze, fotila si faktury i luxusní kousky movitého majetku, jehož cena se dá snadno dohledat na internetu. „Vše, co dávám na Instagram, se mi reálně děje a nemám potřebu si na něco hrát. Já si myslím, že lidi by mělo spíše motivovat to, že kdysi jsem jedla paštiku a rohlíky, a nyní přijdu do obchodu, koupím si kabelku za 2 000 € a nijak mě to nezabolí,“ řekla v rozhovoru pro Refresher v listopadu 2019.
Zároveň se fanouškům bez problémů svěřila se svými trápeními, které skoro vždy vyléčil „zázračný“ kolagen nebo CBD.
Příběh Zuzany Plačkové začal v reality show Hotel Paradise a pravděpodobně nadobro skončil posledními výkřiky o Instagramu, když si sedala do policejního auta.
- Jak se Zuzana Plačková zviditelnila a jak vydělávala první peníze.
- V jakých odvětvích podnikala a kdo stojí za výrobou a distribucí jejích produktů.
- Jak se dařilo její firmě, která měla na konci roku zisk více než půl milionu eur.
- Co křičela Zuzana Plačková, když ji brali policisté z Národní kriminální agentury.
- Jak se prezentovala na Instagramu a proč jí mnoho lidí věřilo příběh úspěšné podnikatelky, která se vypracovala z nuly.
Záměr byl jasný – zviditelnit se
Poprvé se Zuzana Plačková dostala do povědomí širokého publika díky reality show Hotel Paradise. „Záměr byl jasný – zviditelnit se. A to se mi rozhodně podařilo,“ komentovala před skoro dvěma lety svou účast pro Refresher.
Show považuje za svou vstupní bránu do showbyznysu, jedním dechem dodává, že i díky své průbojnosti vytěžila z pozornosti maximum: „Vemte si, kolik už bylo na Slovensku reality show. Účinkovaly tam tisíce lidí, ale velmi málo z nich to dokázalo využít ve svůj prospěch. O drtivé většině už dávno není slyšet.“
Později bojovala s kauzou, když se její fotky ze známého gauče dostaly do médií. Na castingu držela číslo 1 432, ale pornoherečkou se podle svých slov stát nechtěla. „Já už ani nevím, jak to celé vzniklo. Ale pro mě to nebylo nic mimořádného, protože jsem v té době fotila pro Playboy a nedělalo mi žádný problém svléknout se před objektivy,“ vzpomínala influencerka.
Láska ke kameře jí vydržela, v roce 2019 se dohodla na spolupráci s televizí Joj, která odvysílala krátkou sérii s názvem Instaqueen, mapující život úspěšné podnikatelky, co první velké peníze vydělala příspěvky na sociální síti. Show diváky televize nezaujala a přesunuli ji z původního prime time do méně atraktivního vysílacího času.
Přesvědčily ji peníze, sama však prohlásila, že do velké míry se jí splnil televizní sen. „Kromě té show bych klidně nemusela pracovat na ničem jiném. Není to málo, za pár tisíc bych to určitě nedělala,“ odpověděla pro Refresher Zuzana Plačková na otázku, jakou částku jí Jojka nabídla.
Není mi ani 30 let a už jsem milionářka
Co se dozvíš po odemknutí?
- Kolik si říkala za propagování komerčních produktů na Instagramu a jak o sobě prohlašovala, že je milionářka v 30 letech.
- Kolik měsíčně vydělávala.
- V jakých odvětvích podnikala a s jakými podnikatelskými subjekty spolupracovala.
- Jak ji mohla doběhnout vlastní transparentnost.