Jednotlivé návrhy jsou prací Alessandra Micheleho a spoluzakladatelů streetwearové značky Lva Tanjua a Garetha Skewise.
Spolupráce mezi módním domem Gucci a značkou Palace Skateboards je realitou. Speciální spojení návrháře Alessandra Micheleho se spoluzakladateli londýnské streetwearové ikony Lvem Tanjuem a Garethem Skewisem je setkáním dvou odlišných světů, které spojují prvky luxusní módy s jedinečnou atmosférou z prostředí skateboardingu.
Pro značku Palace Skateboards jde pravděpodobně o největší událost v historii, i když v minulosti představila kolekce se značkami jako Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Moschino či Arc'teryx.
Kampaň je plná známých tváří včetně skateboardového jezdce Luciena Clarka, ale i mimozemšťanů a animovaných postav – podobně jako v případě předchozích kolekcí módního domu Gucci.
Komplexní sortiment kolekce je popsaný sloganem „Víc Gucci než samotné Gucci“ a nabízí převážně unisex modely s nádechem období ze začátku tisíciletí. Síla loga, monogramu GG a motivu Triferg od společnosti Palace Skateboards proniká do velké části produktů, díky čemuž jsou návrhy velmi snadno identifikovatelné.
Kromě klasických ready-to-wear modelů, jako jsou zvonové džíny, vzorované košile, kožené bundy, mikiny nebo zimní čepice, posunuly obě strany debutovou společnou kolekci o úroveň výš, a to díky referencím, které může poskytnout jen Palace Skateboards. Na mysli máme především upravený motocykl Moto Guzzi V7, ale také trezor GG-P Supreme či hedvábné polštáře s grafickými potisky.
Vynechat nemůžeme ani fotbalové dresy s límci v retro stylu z 80. let, beranice, elegantní kožené mokasíny ve více barevných provedeních, minisukně a podprsenky s monogramem GG nebo sérii doplňků v podobě zavazadel a tašek.
Jednotlivé produkty ze společné kolekce značek Gucci a Palace Skateboards budou dostupné 21. října v online obchodu Gucci Vault a v kamenných obchodech britského výrobce. Seznam najdeš na webové stránce. Je více než pravděpodobné, že všechny návrhy budou vyprodány během několika minut od uvedení do prodeje a reselleři je budou nabízet s několikanásobnou přirážkou.
Níže najdeš doprovodné video od režiséra Maxe Siedentopfa, který vsadil na kombinaci reality s neočekávanými a překvapivými momenty v doprovodu skladby Out of Space od The Prodigy z roku 1992.