Klub chce umístněním rapperova loga na své dresy oslavit jeho úspěch na Spotify.
Barcelona na zápase proti Realu Madrid oslaví úspěch rappera Drakea. Do nedělního derby s Realem Madrid si oblékne dresy, na kterém je rapperovo logo sovy. Drake je prvním umělcem, který na Spotify dosáhl padesáti miliard streamů. Slavný fotbalový klub o tom informoval na svých sociálních sítích.
Drake je v současnosti jedním z nejpopulárnějších rapperů. Svědčí o tom také jeho rekordní čísla na streamovací platformě Spotify, kde jako první nasbíral 50 miliard streamů na svých skladbách. Spotify to oslaví tím, že na dresy Barcelony místo svého vlastního loga umístí právě logo slavného rappera.
Oslava jeho úspěchu souvisí s kampaní „spojujeme hudbu a fotbal“, na které Barcelona a Spotify spolupracují. „Naše spojenectví se společností Spotify přesahuje rámec pouhého obchodního vztahu. Jde o strategický vztah, jehož prostřednictvím se snažíme spojit dva světy, které dokáží vzbudit emoce, a to hudbu a fotbal,“ uvedl Juli Guiu, viceprezident marketingu Barcelony.
Drake je momentálně prvním umělcem, který se na dresech některého fotbalového klubu umístil. Kanadský rapper se ke svému úspěchu na Instagramu vyjádřil slovy: „Nemůžu uvěřit, že se to vůbec děje, ale je to skutečnost!“