Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej REFRESHER+ jen za 25 Kč
Tereza Patočková
19. listopadu 2022 10:42
Čas čtení 0:43

Katar na poslední chvíli zakázal prodej alkoholu na mistrovství světa ve fotbale. „Trapas,“ napsal hlavní sponzor Budweiser

Kategorie:
News
Uložit Uložené
Katar na poslední chvíli zakázal prodej alkoholu na mistrovství světa ve fotbale. „Trapas,“ napsal hlavní sponzor Budweiser
Zdroj: Unsplash/Julia Nastogadka/volně k užití

Ti, kteří se na turnaji nacházejí v komerčních a VIP zónách stadionů, si budou moci alkohol zakoupit i nadále. Naprostá většina fanoušků však ne.

Na osmi stadionech, kde se bude konat mistrovství světa ve fotbale v Kataru, se nebude prodávat alkohol. Mezinárodní federace fotbalových asociací (FIFA) dva dny před začátkem turnaje změnila svou politiku. Informují o tom New York Times a stanice BBCTi, kteří se na turnaji nacházejí v komerčních a VIP zónách stadionů, si budou moci alkohol zakoupit i nadále. Naprostá většina fanoušků však ne. 

Budweiser, hlavní sponzor FIFA, patří výrobci piva AB InBev a měl exkluzivní práva na prodej piva na mistrovství světa. Alkohol se měl podávat „ve vybraných prostorách stadionů“, přestože je jeho prodej v muslimské zemi přísně kontrolován.

18. listopadu 2022 20:18 Čas čtení 1:11 FIFA bude sledovat profily účastníků katarského šampionátu na sociálních sítích. Chce zabránit nevhodným komentářům FIFA bude sledovat profily účastníků katarského šampionátu na sociálních sítích. Chce zabránit nevhodným komentářům

Budweiser v pátek na Twitteru zveřejnil vzkaz: „No, to je trapas,“ než byl příspěvek později smazán. Mluvčí společnosti AB InBev uvedl, že „nemohli pokračovat v některých plánovaných aktivacích na stadionech“ kvůli okolnostem, které byly mimo jejich kontrolu.

Asociace fotbalových fanoušků (FSA) kritizovala načasování tohoto rozhodnutí, které se dotkne většiny diváků.

„Někteří fanoušci mají rádi pivo na zápase a někteří ne, ale skutečným problémem je totální obrat na poslední chvíli, který vypovídá o širším problému – naprostém nedostatku komunikace ze strany organizačního výboru,“ uvedl mluvčí FSA.

Domů
Sdílet
Diskuse