Co mají společného Stray Kids, ITZY a NMIXX? Kromě toho, že se jedná o ty největší hvězdy k-popu, se všichni setkají na červnovém megakoncertu K-Wave v hlavním městě k-popu, Soulu. A ty můžeš být u toho!
Koncert totiž sponzoruje Coca-Cola, která letos oslavuje k-pop první limitovanou edicí nápojů v Česku. Jmenují se Coca-Cola K-Wave Zero Sugar a chutnají doslova jako k-pop v plechovce. Tvoje chuťové pohárky budou zaručeně tancovat. U téhle příležitosti nachystala Coca-Cola taky spoustu super akcí a zážitků. Nenech si je ujít!
Zpěváka a producenta J. Y. Parka asi nemusíme představovat. Stačí říct, že jestli by někdo mohl vytvořit naprosto perfektní hymnu k-popu, která by zachytila veškeré nadšení, jež je s ním spojeno, je to právě on. Přesně to totiž udělal. Letos se spojil s Coca-Colou, aby společně vydali hit Like Magic, který nazpívali právě Stray Kids, ITZY a NMIXX.
K-pop si získal srdce milionů lidí po celém světě. Fanoušci tvoří celou subkulturu a udávají trendy v tanci i v módě. Coca-Cola se inspirovala nejen jejich láskou k hudebním idolům, ale taky perfekcionismem korejských kapel a vymazlila svoji limitku Coca-Cola K-Wave Zero Sugar k dokonalosti. Chce fanouškům znovu oživit moment, kdy si poprvé zamilovali k-pop, a tak každé zasyčení plechovky vyvolává pocit, že právě tančíš v davu uprostřed koncertu, tvůj idol stojí před tebou a zve tě na pódium. Protože alespoň virtuálně se tam s Coca-Colou můžeš dostat.
Stačí naskenovat QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar a přeneseš se rovnou do Coke aplikace, kde můžeš sledovat červnový megakoncert K-Wave online v přímém přenosu. Navíc tu čeká i AI, která ti umožní ponořit se přímo do živého světa hudebního videa a sdílet obrazovku s tvými idoly. Pomocí Creations Hubu se můžeš vložením svého hlasu či obličeje stát součástí videoklipu písničky Like Magic a poté vše sdílet se svými přáteli na TikToku a Instagramu.
„K-pop umí být bláznivý, někdy bolavý, ale přináší i naději a pozitivní myšlenky. Každý si v něm dokáže najít, co zrovna potřebuje, a to lidem imponuje. Hudba je diverzní a nápaditá. Proto nikdy nemůže člověka omrzet. Určitě je to i neuvěřitelně silná komunita, která si nebere servítky, ale ve které je zároveň každý vítán. Osobně jsem v k-popových písních našla spoustu podpory a pochopení, když jsem někdy měla pocit, že mi nikdo nerozumí. K-pop umí obejmout a říct: ‚Hele, je to v pohodě, dneska to zvládneš a zítra nebo pozítří bude zase dobře.‘ Je moc hezké vědět, že je tady muzika, která dokáže člověku tolik otevřít srdce a udělat z něj lepší verzi sebe sama,“ říká reportérka fanouškovského webu K-Town, která píše jako Alex.
Hudba žije i v offline světě. Proto se Coca-Cola spojila také s CKP Praha, pořadateli historicky prvního National K-Pop Dance Contestu v ČR. Utkají se tam ti nejlepší tanečníci a tanečnice, aby si jako výhru odnesli K-Wave merch, který žádnému fanouškovi letos nesmí chybět. 16. a 17. 3. se v celé Praze koná k-pop víkend, kdy sem dorazí profesionální tanečník Jay Kim. Na K-Pop Night zahraje i DJ ChaChaGirls. A Coca-Cola je u toho! Po divokém tanci v rytmu k-popu totiž nic neosvěží tak jako vychlazená plechovka Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která je i bez špetky cukru plná elektrizující chuti.
K-Wave pijí i místní celebrity, třeba česká zpěvačka Pam Rabbit a Slovák Adam Pavlovčin, kterého budeš znát spíš pod pseudonymem ADONXS. Tak neváhej a ochutnej taky! Coca-Cola K-Wave Zero Sugar se u nás bude prodávat celé léto. Pro více informací o Coca-Cola K-Wave mrkni na www.coca-cola.com.