Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub Refresher+ už od 0 Kč 😱
Tento článek je PR zpráva společnosti Lindex.
dnes 11. října 2024 v 14:30
Čas čtení 1:24
Sponzorovaný obsah

Říjen je měsíc boje proti rakovině prsu. Takhle můžeš díky kampani Lindexu pomoci

Říjen je měsíc boje proti rakovině prsu. Takhle můžeš díky kampani Lindexu pomoci
Zdroj: Pexels/Anna Tarazevich
ZDRAVÍ ŽENSKÉ ZDRAVÍ
Uložit Uložené

I ty se můžeš zapojit a šířit osvětu ohledně vážné nemoci.

Pink October neboli růžový říjen je mezinárodní kampaň, která každoročně připomíná prevenci rakoviny prsu. Rakovina postihuje mnoho žen, a přestože je v dnešní době naděje na přežití díky vědeckému pokroku čím dál větší, stále se jedná o výzkumný obor, který finanční podporu potřebuje.

Do boje proti rakovině prsu se se svou kampaní „Růžová stužka“ zapojila na všech svých trzích i společnost Lindex. Cílem této kampaně je finančně podpořit výzkum rakoviny a rozšířit povědomí o rakovině samotné a možnostech prevence. Lindex kampaň podporuje již od roku 2003, každý rok tomu zasvětí celý říjen. Upozorňuje na téma, připomíná ženám důležitost samovyšetření a přispívá na projekty v boji proti rakovině.

I ty se můžeš zapojit 

Zákazníci mohou na projekt přispět jakoukoliv částkou přímo u pokladny Lindexu či nákupem růžové stužky, která lze koupit v prodejnách i na e-shopu do 31. 10. 2024. 

Kromě toho Lindex věnuje 10 % z prodeje podprsenek zakoupených do 14. října pacientkám s rakovinou prsu. 

Celý zisk z akce Růžová stužka poputuje v České republice Alianci žen s rakovinou prsu a jejímu projektu Bellis pro pacientky do 45 let.

Na webu Lindex.com také najdeš návod s podrobným průvodcem, jak provádět samovyšetření, kterým se společnost snaží o zvýšení informovanosti v této oblasti.

rakovina prsu
Zdroj: Unsplash/Rebekah Vos/volně k užití

Více než 20 milionů eur na podporu boje proti rakovině

Lindex je společnost plná žen a je jimi obklopena, proto pociťuje odpovědnost vůči každé z nich. Vyšším posláním společnosti je podporovat a inspirovat ženy po celém světě. Spolu se svými zákazníky na všech 18 trzích se společnost Lindex zasloužila o zvýšení povědomí o této nemoci a doposud na projekty v boji proti rakovině věnovala přes 20,9 milionu eur. 

V letošní kampani chceme znovu vyzdvihnout osobní příběhy žen, které onemocněly, a ukázat jejich sílu, bolest i naději. Tato snaha přesahuje hranice pouhé kampaně. Ženy jsou středem našeho zájmu, proto celý rok pracujeme na tom, abychom rozšiřovali povědomí o tom, jak důležité je ke včasnému zjištění provádět samovyšetření prsou. Letos nám budou ženy, kterým byla diagnostikována rakovina prsu, vyprávět své příběhy. Protože si zaslouží, aby je někdo vyslechl a my si zasloužíme dozvědět se o jejich příbězích,“ říká Iva Macháčková, PR společnosti Lindex

Domů
Sdílet
Diskuse