I ty se můžeš zapojit a šířit osvětu ohledně vážné nemoci.
Pink October neboli růžový říjen je mezinárodní kampaň, která každoročně připomíná prevenci rakoviny prsu. Rakovina postihuje mnoho žen, a přestože je v dnešní době naděje na přežití díky vědeckému pokroku čím dál větší, stále se jedná o výzkumný obor, který finanční podporu potřebuje.
Do boje proti rakovině prsu se se svou kampaní „Růžová stužka“ zapojila na všech svých trzích i společnost Lindex. Cílem této kampaně je finančně podpořit výzkum rakoviny a rozšířit povědomí o rakovině samotné a možnostech prevence. Lindex kampaň podporuje již od roku 2003, každý rok tomu zasvětí celý říjen. Upozorňuje na téma, připomíná ženám důležitost samovyšetření a přispívá na projekty v boji proti rakovině.
I ty se můžeš zapojit
Zákazníci mohou na projekt přispět jakoukoliv částkou přímo u pokladny Lindexu či nákupem růžové stužky, která lze koupit v prodejnách i na e-shopu do 31. 10. 2024.
Kromě toho Lindex věnuje 10 % z prodeje podprsenek zakoupených do 14. října pacientkám s rakovinou prsu.
Celý zisk z akce Růžová stužka poputuje v České republice Alianci žen s rakovinou prsu a jejímu projektu Bellis pro pacientky do 45 let.
Na webu Lindex.com také najdeš návod s podrobným průvodcem, jak provádět samovyšetření, kterým se společnost snaží o zvýšení informovanosti v této oblasti.
Více než 20 milionů eur na podporu boje proti rakovině
Lindex je společnost plná žen a je jimi obklopena, proto pociťuje odpovědnost vůči každé z nich. Vyšším posláním společnosti je podporovat a inspirovat ženy po celém světě. Spolu se svými zákazníky na všech 18 trzích se společnost Lindex zasloužila o zvýšení povědomí o této nemoci a doposud na projekty v boji proti rakovině věnovala přes 20,9 milionu eur.
„V letošní kampani chceme znovu vyzdvihnout osobní příběhy žen, které onemocněly, a ukázat jejich sílu, bolest i naději. Tato snaha přesahuje hranice pouhé kampaně. Ženy jsou středem našeho zájmu, proto celý rok pracujeme na tom, abychom rozšiřovali povědomí o tom, jak důležité je ke včasnému zjištění provádět samovyšetření prsou. Letos nám budou ženy, kterým byla diagnostikována rakovina prsu, vyprávět své příběhy. Protože si zaslouží, aby je někdo vyslechl a my si zasloužíme dozvědět se o jejich příbězích,“ říká Iva Macháčková, PR společnosti Lindex