Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Tento článek je PR zpráva společnosti Lindex.
11. října 2024 v 14:30
Čas čtení 1:24
Sponzorovaný obsah

Říjen je měsíc boje proti rakovině prsu. Takhle můžeš díky kampani známého brandu pomoci

Říjen je měsíc boje proti rakovině prsu. Takhle můžeš díky kampani známého brandu pomoci
Zdroj: Pexels/Anna Tarazevich
ZDRAVÍ ŽENSKÉ ZDRAVÍ
Uložit Uložené

I ty se můžeš zapojit a šířit osvětu ohledně vážné nemoci.

Pink October neboli růžový říjen je mezinárodní kampaň, která každoročně připomíná prevenci rakoviny prsu. Rakovina postihuje mnoho žen, a přestože je v dnešní době naděje na přežití díky vědeckému pokroku čím dál větší, stále se jedná o výzkumný obor, který finanční podporu potřebuje.

Do boje proti rakovině prsu se se svou kampaní „Růžová stužka“ zapojila na všech svých trzích i společnost Lindex. Cílem této kampaně je finančně podpořit výzkum rakoviny a rozšířit povědomí o rakovině samotné a možnostech prevence. Lindex kampaň podporuje již od roku 2003, každý rok tomu zasvětí celý říjen. Upozorňuje na téma, připomíná ženám důležitost samovyšetření a přispívá na projekty v boji proti rakovině.

I ty se můžeš zapojit 

Zákazníci mohou na projekt přispět jakoukoliv částkou přímo u pokladny Lindexu či nákupem růžové stužky, která lze koupit v prodejnách i na e-shopu do 31. 10. 2024. 

Kromě toho Lindex věnuje 10 % z prodeje podprsenek zakoupených do 14. října pacientkám s rakovinou prsu. 

Celý zisk z akce Růžová stužka poputuje v České republice Alianci žen s rakovinou prsu a jejímu projektu Bellis pro pacientky do 45 let.

Na webu Lindex.com také najdeš návod s podrobným průvodcem, jak provádět samovyšetření, kterým se společnost snaží o zvýšení informovanosti v této oblasti.

rakovina prsu
Zdroj: Unsplash/Rebekah Vos/volně k užití

Více než 20 milionů eur na podporu boje proti rakovině

Lindex je společnost plná žen a je jimi obklopena, proto pociťuje odpovědnost vůči každé z nich. Vyšším posláním společnosti je podporovat a inspirovat ženy po celém světě. Spolu se svými zákazníky na všech 18 trzích se společnost Lindex zasloužila o zvýšení povědomí o této nemoci a doposud na projekty v boji proti rakovině věnovala přes 20,9 milionu eur. 

V letošní kampani chceme znovu vyzdvihnout osobní příběhy žen, které onemocněly, a ukázat jejich sílu, bolest i naději. Tato snaha přesahuje hranice pouhé kampaně. Ženy jsou středem našeho zájmu, proto celý rok pracujeme na tom, abychom rozšiřovali povědomí o tom, jak důležité je ke včasnému zjištění provádět samovyšetření prsou. Letos nám budou ženy, kterým byla diagnostikována rakovina prsu, vyprávět své příběhy. Protože si zaslouží, aby je někdo vyslechl a my si zasloužíme dozvědět se o jejich příbězích,“ říká Iva Macháčková, PR společnosti Lindex

Domů
Sdílet
Diskuse