Během adventu určitě raději než do lékárny, chodíš na trhy nebo do útulných kaváren.
Lékárny máme většinou spojené s rýmou a nachlazením, zvlášť v zimních měsících. Ale jsou to právě lékárníci a jejich péče, kdo přispívá k tomu, abychom si Vánoce užili v pohodě a ve zdraví. To připomíná i značka Dr. Max ve vánoční kampani, které sis mohl*a všimnout v televizi, v kinech i na sociálních sítích. Cílem je vyzdvihnout, že zdraví je jeden z nejvzácnějších darů, které můžeme sobě či druhým nadělit.
Kouzelný svět, kde je zdraví to nejdůležitější
Ve videu uvidíš kouzelný svět městečka Zdravíkov, kde si lidé nejvíce cení právě svého zdraví. Jak na tom se zdravím jsou, ukazuje skleněná koule „Zdravonka“. Když zčerná, znamená to, že je zdraví podlomené. Ztvárňuje tak samotnou křehkost zdraví a připomíná důležitost péče o něj. Příběh poukazuje na to, jak je důležité odpočívat – a kdy jindy je na to lepší čas než o vánočních svátcích. Zazní tam také vánoční přání „zdravé a veselé,“ které celou myšlenku podtrhuje. Na video se můžeš podívat níže.
„Značka lékáren Dr. Max není přirozeně spojována s Vánocemi. Letos se proto vydáváme na několikaletou misi, která postupně ukáže, že i lékárníci a jejich péče mohou přispět k příjemnému prožití vánočních svátků. Koneckonců je to právě zdraví, které si pro naše rodiny a blízké přejeme o Vánocích nejčastěji,“ uvedl Marek Dvořák, marketingový ředitel Dr. Max.
Zdravíkov vznikl na Barrandově
Atmosféru Zdravíkova zachytili tvůrci v kulisách ve filmových studiích na pražském Barrandově a zahrnuje i záběry z dronu. Režie se ujal Robert Hloz, kameru vedl Radim Střelka. V hlavních rolích se objevuje herečka Pavla Dostálová, tvář Dr. Max, v roli víly lékárnice, a polský herec Hubert Kozuchowski. Interiéry i exteriéry vytvořila architektka Stella Šonková, kostýmy navrhla Kateřina Chválová a finální střih měl na starosti Filip Malásek.