Sobota 26. 5. 2018 svátek má Filip

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Potřebuješ zvýšit úroveň svého Instagram účtu, aby nebyl příliš všední a obyčejný? Poradíme ti, jak na to

Krátké, srozumitelné a užitečné triky do života na jedné z nejpopulárnějších sociálních sítí.

10. říjen 2016, 18:14
10. říjen 2016, 18:14

Krátké, srozumitelné a užitečné triky do života na jedné z nejpopulárnějších sociálních sítí.

Základem života na internetu je pro mnohé lidi držení soukromého účtu na Facebooku, YouTube, Instagramu, Snapchatu a dalších podobných platformách. Zaměřme se ale na třetí zmíněnou sociální síť, tedy na populární Instagram plný pestrých fotografií i videí. V nedávno vydaném článku jsme vám ukázali, jak si pohodlně prohlédnout všechny své nejaktuálnější statistiky z ověřené stránky, ale nyní je čas na několik tipů ohledně vylepšení celého účtu. Naneštěstí, nekvalitních profilů najdete celé miliony a ani naše Česká republika není žádnou výjimkou.

 

Potřebuješ zvýšit úroveň svého Instagram účtu, aby nebyl příliš všední a obyčejný? Poradíme ti, jak na to

 

Pojďme na to. Nejzákladnějším problémem bývá tzv. samolibost (nebo jak daný stav nazvat), protože pokud byste si náhodou procházeli české uživatele, tak byste viděli pouze různé selfie fotky, záběry jídel a dalších bezduchých a mimořádně obyčejných věcí, které upřímně nikoho kolem příliš nezajímají. Celá zmíněná zloba se ještě znásobí, pokud je snímek nedejbože zachycený horším a nekvalitnějším fotoaparátem (převážně mobilem) s bídným rozlišením, kdy už jde skutečně o špatný příspěvek. A pokud se ke špatnému rozlišení přidá i nevhodně zvolený filtr (nejlépe bez něj, ne?) a popřípadě katastrofální úprava, už jde do tuhého. Pojďme si ale celý proces vysvětlit popořádku.
 
Dejme tomu, že máte na Instagramu už svůj účet a plánujete začít sdílet se svými kamarády a také s lidmi z celého světa své zážitky a podobné záležitosti. Nejvhodnější je na začátek si zvolit téma svého profilu, je tedy třeba se rozhodnout, jaké typy fotografií byste chtěli přidávat. Ať už se zaměříte na přírodní scenérie, makro, sport, městský život, lidi nebo něco dalšího, bylo by dobré se daného tématu i držet, protože už jen tímto jednoduchým krokem zvyšujete pravděpodobnost, že vás bude sledovat i někdo jiný než pouze spolužačka z druhé lavice od katedry a váš nejbližší kamarád zajímající se o vaše večerní vysedávání na balkoně. Váš profil následně vypadá mnohem hezčí a přehlednější, než kdybyste ho zahlcovali skutečně různými příspěvků z desítek oblastí.

 

Potřebuješ zvýšit úroveň svého Instagram účtu, aby nebyl příliš všední a obyčejný? Poradíme ti, jak na to

 

Přejděme na přidání prvního příspěvku. Co vyfotit? Zaměřme se, že chcete zachycovat přírodu. Zde vám nějak speciálně neporadíme, jelikož každý jedinec má svou vlastní fantazii a na Zemi existuje nesčetně mnoho míst, kde se dá vyfotit leccos a ledajakým způsobem. Vždy je třeba být co nejoriginálnější a nepřidávat obyčejné obrázky ze zahrady za vaším domem nebo jiné momentky během ranní cesty do obchodu. Mrkněte na účty zkušených fotografů a inspirujte se.
 
Když už jste zachytili něco povedeného, co se vám mimořádně líbí a chcete se o svůj úlovek podělit se světem, důležitý bude samotný popis. Nejde jen o bezvýznamnou kolonku, kde natřískáte leccos bez rozmyslu. Není třeba ani psát kilometrové slohy, ale něco výstižného, složeného z jedné až tří vět. Abyste dosah příspěvku zvýšili, je na začátek přímo životně důležité přidat správné hashtagy. I zde platí pravidlo, že čím méně, tím více. Kvantita < kvalita, vaším úkolem by mělo být jejich vypsáním vystihnout fotografii, čili pokud jste vyfotili horu zahalenou v husté mlze v pozadí s vycházejícím slunce, tak by neuškodilo něco na způsob: #nature, #slovakia, #sky, #mist, #forest, #sunrise a další v podobném duchu. Jednoznačně, není dobré jich napsat přes dvacet a zahrnout i: #l4l, #tvojemamka, #nudim_se, #bestpicever atd.

 

Označení shrnutá níže na Instagramu nefungují:

Potřebuješ zvýšit úroveň svého Instagram účtu, aby nebyl příliš všední a obyčejný? Poradíme ti, jak na to

 

Do pozornosti je třeba uvést i používání široké škály filtrů, které mohou snadno pomoci, ale také i uškodit. Logicky nám tedy vyznívá skutečnost, že čím méně filtrů, tím lépe, protože někdy postačí jeden jediný, popřípadě maličká úprava stínů, kontrastu či jasu. Bohužel, mnohdy je běžné narazit na obrázky přímo utopené v desítkách úprav, což ve výsledku vypadá nepěkně. Ano, i profesionální fotografové častokrát upravují své úlovky v různých programech a aplikacích, ale určitě ne tak, jako 70% všech uživatelů Instagramu, plus vědí, co vlastně dělají a čeho chtějí úpravou docílit. Samozřejmě, neuškodí ani vynechání jakékoli úpravy, ale záleží na vás a fotce.

 

Potřebuješ zvýšit úroveň svého Instagram účtu, aby nebyl příliš všední a obyčejný? Poradíme ti, jak na to

 

Nyní pár neologismů - jak mít co nejvíce followerů a také i lajků? Zaručený recept neexistuje, ale dá se vypátrat několik rad. Například, věděli jste, že když dodáte ke svému příspěvku lokalitu, zvyšuje se její dosah až o 79%? Docela dost. Jednoznačně není dobré dávat na svůj profil něco, co jste nevytvořili - cizí snímky, zábavné obrázky z Facebooku, screenshoty a podobné záležitosti. V zmíněném videu se dopátráte i větičky, že je adekvátní přestat sledovat lidi, kteří nesledují vás, což se ale možná nevyplatí v případě slavných osobností či známých instituci, protože například taková Selena Gomez asi nezačne s údivem sledovat Pepu z Lhoty (Patrika už ano). Na závěr si zkuste pohrát se svým biem i celkovým vzhledem a úrovní účtu, plus pomáhá i dobrá profilová fotka.

 

 

Chris Burkard's se vyjádřil, že Instagram je skvělým místem pro uchovávání zážitků, protože jednoho dne bude pro vás snadné si prohlédnout staré příspěvky a připomenout si, jak jste si v dané době žili. Článek měl pouze menší informační roli co a jak, ale pánem svého účtu jste vy. Snad jsme vám alespoň trošičku pomohli. Neurazíme se ani když začneš sledovat i nás, klikej sem.

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse12 komentářů
Diskuse je jen pro přihlášené
12 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
Peter Mlej10. říjen 2016, 19:28

Ako som sa tu dostal ? veď ani nemam instagram

44 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tvojtato10. říjen 2016, 19:03

Jednoduché - buď pekná a odfoť si cecky.

22 Odpovědět · Nahlásit
avatar
TvojaBabka10. říjen 2016, 21:42

Takto ty synu? Veď ja ti dám doma poza uši, cecky si fotiť na tie vaše internety

13 Odpovědět · Nahlásit
avatar
tvojtato10. říjen 2016, 22:04

To je teraz medzi mladými moderné mama, ty tomu nerozumieš.

18 Odpovědět · Nahlásit
avatar
lese10. říjen 2016, 18:46

Prvé pravidlo: hlavne sa nefotte ako ti dvaja, resp. ta žena co je všade sfotena zozadu. Teraz ma takú fotku každá hešteg instragramallnaturalbeautynomakeup

18 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Scarfaze10. říjen 2016, 22:23

Zase a opäť sme tam kde je táto doba, žiť internetový život a chváliť sa ním úplne cudzím ľuďom ktorých vačšinou nepoznáš, gratulujem takým.

15 Odpovědět · Nahlásit
Juraj Záborský10. říjen 2016, 20:42

A cenu Pokus o článok s výpovednou hodnotou vyhráva... ľudia j*** vám ? Instagram, snapchat a podobné debiliny... V hlave máte už iba myšlienky typu: #raňajky #musimistdoskoly#druzinarkamanepustidomovskôr... Nestačí vám pochváliť sa peknou fotkou bez komentáru ? Čakám kedy sa začnú na výstavách objavovať fotky s hashtagom...

6 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Vojín Lubrikant10. říjen 2016, 23:57

Přesně tak. Nic nevyjádří tolik vaší originalitu a výjimečnost, než když budete dávat stejný filtry a hashtagy, jako každej druhej. A jenom proto, aby jste sbírali likes.

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Mišo10. říjen 2016, 19:57

Pieščany ! Aký Patrik ? :D

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Mišo11. říjen 2016, 17:11

Jo taaaaak :D

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
dnb10. říjen 2016, 20:25

šak rytmus, nie?

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
mongol11. říjen 2016, 22:56

pokial mam svoj insta-gram vo vacku viem ze pojdem vyssie

0 Odpovědět · Nahlásit
ZOBRAZIT DALŠÍ KOMENTÁŘE
Nejčtenější
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.

ROZUMÍM