Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
18. ledna 2017 v 14:26
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené

Uložit Uložené

Ilustrace ti ukáží, co si z rozhovorů se ženami odnášejí muži.

Rozhovory mezi ženami a muži často nevedou směrem, jaký by si žena představovala. Mužská polovička si totiž často i běžné věci překroutí do svého jazyka, kde to nabírá úplně jiný význam. Mezi karmínovou, terakotovou nebo vínovou barvou by rozdíl hledali jen velmi těžko a pod nepříjemným zaklínadlem: „Musíme si promluvit!“ si už vybavují všechny možné scénáře, i když ve skutečnosti jde jen o naprostou banalitu. O příjemné ilustrace se postarali umělci z portálu brightside.me a komentující se s nimi ztotožňují.

Kromě pinzety vypadají opravdu nebezpečně i kleště na řasy.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Pro ženy penne, ravioli, fusilli. Pro muže těstoviny.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Pro ženy lososová, korálově červená, vínová burgundy. Pro muže červená.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Kolik různých typů svetrů bys dokázala vyjmenovat?

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

„5 minut“ u ženy se rovná „jdu na jedno“ u muže.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Ženy potřebují šampón, kondicionér, sprchový gel, pěnu na holení. Mužům stačí cokoliv, co pění.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

„Musíme si promluvit.“ = dnes spíš v obýváku.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Všechny produkty v kosmetické taštičce jsou make up.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me

Zlomený nehet = konec světa.

Takto muži vnímají rozhovory se ženami. Umění jídla nerozumí a karmínová či vínová jsou obě červené
Zdroj: brightside.me
Domů
Sdílet
Diskuse