Rapper je novou tváří prestižní značky.
Americký rapper Kendrick Lamar se stal ambasadorem značky Chanel. Umělec se stal novou tváří kampaně na brýle, kterou značka plánuje spustit koncem tohoto týdne, informuje Hypebeast.
„Chanel má nadčasové dědictví. Jelikož nevyrábí oblečení pro muže, věděl jsem, že to budou brýle,“ řekl umělec. Prezident prestižního módního domu Chanel Bruno Pavlovsky vidí v nové kampani na brýle potenciál. „Silně věříme v brýle a jejich potenciál. Brýle jsou víc než jen jednoduchým módním doplňkem, jsou součástí půvabu Chanel a jsou pravidelně viditelné na přehlídkových molech. Jejich všestranný styl, hra s domácími kódy, dodává siluetě konečnou podobu,“ řekl Pavlovsky.
Kendrick Lamar is Chanel’s new Brand Ambassador! 🖤 pic.twitter.com/UN0dle5ZXd
— Outlander Magazine (@StreetFashion01) April 21, 2025
Kendrickovi se daří
Kendrickovi se v tomto období opravdu velmi daří. Kromě toho, že vystoupil na Super Bowlu, se teď může těšit z největšího počtu posluchačů za měsíc v historii Spotify.
Super Bowl určitě sehrává důležitou roli v tomto úspěchu a nárůst jeho fanoušků bude pravděpodobně jen dále růst. Díky 88,8 milionům rekordních posluchačů předčil i Drakea, se kterým má otevřený konflikt.
Píseň Not Like Us věnoval právě Drakeovi a jedná se o disstrack vůči němu. Kendrickovi se podařilo dosáhnout nového Spotify rekordu krátce po vystoupení na Super Bowlu, kde se představil v rámci ikonické half-time show.
Kendrickovi se na vystoupení podařilo přilákat více než 133 milionů diváků, čímž překonal i vystoupení Michaela Jacksona z roku 1993.
