Môj štýýýl je top shit, som sofistikovaný. Nejsom hypebeast, ale môj outfit je vždy sofistikovaný.
Názory prezentované v článku nejsou názory celé redakce. Všechny materiály slouží výhradně k edukativním účeům a jejich cílem není zesměšňovat, ale poukázat na nedostatky spojené se špatnou interpretací módních trendů a kulturního vývoje. Primitivní komentáře pod článkem budou smazány.
Stejně jako vznikl před šesti lety název tohoto seriálu, vzešla i myšlenka na jeho novodobou reinkarnaci do podoby měsíčníku. Po zvýšeném množství srdečních příhod jsme se rozhodli přinášet ti dávku Napiču Swagu v menší koncentraci, ale zato v mnohem pravidelnějších intervalech (a není to pozdní aprílový žert). Hlavní myšlenku posledního dílu o tom, že každý by si měl nosit, co chce, totiž přijali všichni až příliš vážně a móda v našich ulicích a na domácích Instagramech tak již místy není ani jen pro smích. Trendem na následující roky zůstává to, že trendy už téměř neexistují a jediný způsob, jak se zorientovat v moři drahých, ale i levných hadrů je pomocí těchto pár cizích termínů: soudnost, sebekritika, nadhled a individualita.
Pokud se tvůj život točí jen okolo těchto věcí nebo bys sis nedejbože koupil podobné tričko, pozorně čti až do konce
Hodina matematiky: I kdyby bylo venku 40 °C, „sedmiosminové“ kalhoty nejsou tříčtvrťáky, a pokud si k tomu ještě své skinny jeans ohrneš do půl lýtka, očividně nemáš funkční kalkulačku
Téměř všem fast fashion prodejcům se totiž v poslední době jaksi scvrkly krejčovské metry a lidé to bohužel pochopili tak, že čím kratší máš jeany, tím více jsi trendy
To, že necháš v outfitu vyniknout i své ponožky, se ještě dá pochopit, ale k čemu ohrnovat kalhoty, které to vůbec nepotřebují?
Druhým a, slibuji, posledním matematickým tématem dnešního dílu je kombinatorika. Podobný outfit má na zhruba 99 % každá Češka
Ne že by bylo něco špatného na kožené bundě, jeanech nebo converskách, ale nenapadne tě i něco zajímavějšího?
Zpátky k opravdové slovenské módě, která se opět vyznamenala. Zuzana se snad už nadobro vykašlala na tolik probírané mikiny C&C a konečně našla smysl svého života
Takovýto „peckový růženec“ totiž nenosí jen kvůli image, ale i kvůli víře
Víře v to, že se z ní jednoho stane návrhářka jako Bianka Rumanová
Atmosféra, design, emoce (můj oblíbený záběř 0:28). Kde je potom chyba?
Po menším skandálu s nekvalitním potiskem si ji do pusy vzala i Erika Judínyová, protože Braňo Mojsej označil její trička za fake
„Šok, šok, šok. Bianke dal unfollow dokonca aj Braňo Mojsej; tak toto je škandalózne! Bibi, šak ty počkaj, uvidíš ten bašavel.“ E. Judínyová
Reklamační servis v podání Bianky R. však vypadá asi takto
Jediná věc horší než kariéra podobných pseudocelebrit je už jen být majitelem některého z domácích obchodů s oblečením, pro kterého je stále nejvíc hot značka nabídky Cayler & Sons
nebo Sixth June
O něco vyšší level jsou už jen ti, kteří prodávají Off-White za 39,99 €
S módou a jejími zákony je to u nás podobně jako v Africe s vodou v období sucha a opravdový zdroj Napiču Swagu tak přichází stále zejména ze zahraničí
Německo:
Tchaj-wan:
Korea:
Domov důchodců:
samozřejmě bez urážky, jelikož 71letý Alojz Abrham má pravděpodobně lepší swag než ty a dokonce ani značky jako Thrasher nebo Stussy nemůžeme v jeho podání hodnotit negativně
Cosmo The Alien, který přišel z neznámé planety a momentálně obývá Kanyeho garáž
Z Ameriky však pochází hlavně letošní ambasador tvého oblíbeného článku Leo Mandella. Ten si na sebe může obléct doslova cokoliv (a věř tomu, že peníze by na to měl), ale vypadat bude stejně nap...
Leo přitom od Kanyeho dostal jako jeden z prvních mimo okruh jeho rodiny pár tenisek adidas Calabasas Powerphase a do své spolupráce se značkou Umbro ho už oblékl i Virgil Abloh
Důvod je celkem jasný. Leo není právě idol ženských srdcí a stejně tak nemá ani běžné míry modela, ale jelikož je v dnešním světě nejdůležitější zaujmout...
Z toho samého důvodu se tak i značka Anti Social Social Club rozhodla přidat do své kolekce speciální spolupráci s fimrou Tenga, kterou slovy Borise K. doslova pošukali celý módní průmysl
ASSC se už několik měsíců aktivně snaží být novým nástupcem Supreme, ale krom svého názvu na předražených barevných mikinách zatím dohromady nic jiného nepřinesli
Jejich politika je založena na tom, že nejsou ani tak módní značkou jako spíše vyjádřením určitého životního stylu, kterým je i pejskařství
Z nášivek a nažehlovaček na botách se stal doslova hit letošního roku, na čemž není vůbec nic špatného, pokud by to lidé nezačali klasicky tahat až moc za vlasy
Květinku, nápis nebo symbol tvé oblíbené kapely na botách ještě dokážeme pochopit, ale jaký má význam logo Palace na vanskách, resp. všechny ty Supreme customs?
Jako by nestačilo, že podobné mikiny už jsou oficiálním předmětem a nejen fake napodobeninou
HLAVA staph, pls staph
Ok, o spolupráci Supreme x LV teda radši až v příštím dílu
Doufám, že všichni čtenáři přežili dnešní den bez újmy na zdraví a pro ty ostatní nabízíme alespoň malou náplast na duši v podobě spolupráce Silan x Supreme x Andre Courreges