Čtvrtek 24. 1. 2019 svátek má Milena

hledej na refresheru

Odteď si můžeš článek
uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Refresher
0
Matěj T.
28. prosinec 2018, 11:33

Máš hlavu plnou nápadů? Pojď dělat marketing pro REFRESHER, formuj tvář webu v Česku a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

Hledáme nové kolegy a budeme rádi, pokud se jím staneš právě ty.

Matěj T.
28. prosinec 2018, 11:33
Máš hlavu plnou nápadů? Pojď dělat marketing pro REFRESHER, formuj tvář webu v Česku a věnuj se práci, která tě bude naplňovat
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Odteď si můžeš článek
uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Jsme REFRESHER – fresh web pro fresh lidi. Jako nejčtenější lifestyleový portál pro mladé v Česku dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Krom vtipných a jednoduchých článků tvoříme hodnotný a naučný obsah. Představujeme lokální umělce, podnikatele a další šikovné lidi. Tvoříme recenze, poutavé reportáže a videa všech žánrů. Naším cílem je každý den vymýšlet něco nového. Každou hodinou se zlepšujeme, a to ať už v tvorbě obsahu, v managementu nebo v technických řešeních.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

Potřebujeme moderní a fresh lidi. Lidi, kteří se vyznají v online světě, vnímají, co funguje a vědí, jak v tomto vždy se měnícím světě něco prosadit. Přehled o dění ve světě i doma nutností. Čím víc se ztotožňuješ s naší tvorbou nebo stylem fungování, tím jsi vhodnějším kandidátem. Někdo, kdo je na webu poprvé, nejspíš nebude tím pravým ořechovým.

 

Požadované schopnost a zkušenosti:

  • ideálně jeden dva roky práce v médiích, reklamní/kreativní agentuře nebo produkční společnosti;
  • zvládáš Excel, Powerpoint/Keynote;
  • znáš dobře svět Facebooku, Instagramu a YouTube;
  • grafické práce, resp. dokážeš připravit dokument do podoby, která je prezentovatelná a vizuálně atraktivní;
  • gramatika, stylistika – budeš komunikovat i s veřejností;
  • vzdělání: Vysoká škola potěší, ale není nutností;
  • znalosti marketingu, marketingové komunikace a budování značky.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

To by bylo trochu obecněji. Teď k tomu, co budeš reálně vykonávat. Hledáme markeťáka na plný úvazek. Pokud studuješ kombinovaně, může být. Budeš kreativním motorem naší české odnože. Víš, jak zaujmout publikum. Nástroje, šikovné lidi (redaktory, video tým) a technologie máme – ty budeš s ostatními kolegy spolupracovat na tom, jak je co nejlépe a nejzajímavěji využít.

 

Kromě formování tváře českého Refresheru se budeš starat o vymýšlení kampaní pro klienty a dohlédneš na jejich zpracování (nebo je zpracuješ sám – měla by to pro tebe být hračka). Základy stylistiky a nápaditého psaní jsou jednou z priorit (pravopis ti však zkontrolujeme).

 

  • vymýšlet reklamní kampaně a obsah, který se hodí na Refresher pro největší, ale i menší značky;
  • vymýšlet vlastní projekty a speciální obsah, který vyprodukuje a zveřejní Refresher;
  • dávat kreativní podporu obchodnímu týmu – vymýšlet způsoby a možnosti vytvoření obsahu, který následně mohou prodat;
  • realizovat to, co jsi vymyslel/a;
  • vytvářet obsah pro Instagram, YouTube a Facebook Refresheru na denní bázi;
  • dohlížet na to, aby vše splňovalo požadavky redakce a klientů – po kvalitativní, kvantitativní stránce, ale i co se týče deadlinů;
  • budeš koordinovat točení rozhovorů, videoanket a reportáží. Někdy i pozdě večer nebo přes víkendy, pokud bude potřeba.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

Hledáme proaktivní lidi. Budeš sám od sebe přicházet s nápady a způsoby, jak zlepšit sebe, svoji pozici, ostatní i celou firmu. Spolehlivost bude tvou výsadou. Když se něco domluví, tak to bude. Nápady jsou důležité, ale od tebe budeme chtít, abys je i dotáhl do konce, a to ať už vlastními silami, nebo dohlédl na to, jak je zrealizuje někdo jiný.

 

Věříme, že budeš stejně nadšený pro věc jako všichni ostatní – pracujeme kdykoliv je potřeba a většina z nás sedm dní v týdnu. Nikdo nás nenutí, ani neprosí – chceme.

 

A nikdo nebude nutit, ani prosit tebe. Ideí bys měl mít tolik, že budeš mít to-do list plný na týden dopředu. Jak lze vyčíst z textu výše, budeš mít na starosti hodně menších povinností, a proto by bylo fajn, kdybys byl schopen si je přehledně organizovat, nakládat efektivně se svým časem a udržovat pořádek v pracovních procesech.

 

Požadované vlastnosti:

  • kreativita,
  • komunikativnost,
  • upřímnost,
  • proaktivita,
  • nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat jiné,
  • vytrvalost a odolnost,
  • cit pro pořádek a detail.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

Co se týče místa výkonu práce, máme kancelář na Žižkově a čekáme, že se tam budeš většinu svého pracovního času i nacházet, a to hlavně zpočátku. Až se osamostatníš, klidně můžeš dělat více doma, ale home office nebude nikdy tak efektivní jako návštěvy kanceláří, kde můžeš s kolegy bezprostředně řešit jednotlivé problémy.

 

Pravidelně nás sem chodí zhruba pět, což znamená, že pokud se nám budeš líbit, vstoupíš do českého Refresheru v jeho relativních začátcích – můžeš být u budování značky a čerpat know-how z již úspěšně a etablované slovenské části.

 

Jelikož se jedná o velmi specifickou, ale několik oblastí přesahující pozici, finanční odměna se bude odvíjet od tvých schopností, a tak se na ní domluvíme individuálně.

 

A kdy že je možnost nastoupit? Už včera bylo pozdě, a pokud si myslíš, že bys zvládl to, co požadujeme, pošli nám mail s předmětem #MARKETINGCZ na job@refresher.cz.

 

Do něj napiš něco o sobě – chceme vědět, co tě baví, zajímá a čím žiješ.

 

Uveď taky pracovní zkušenosti – samozřejmě jen ty relevantní a sděl nám, co tě naučily. Pokud máš marketingové vzdělání, určitě ho zmiň taky, fajn však bude i studium managementu nebo ekonomie.

 

Proč ty a proč u nás? Jinými slovy – jaké jsou tvé silné stránky a co nám dokážeš nabídnout?

 

Dále nám řekni, kdy bys byl schopen nastoupit. V případě, že již někde pracuješ, ale chtěl bys přestoupit do více fresh týmu, klidně počkáme.

Ohodnoť článek
24
Sdílej článek
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a ohodnotit článek.
Přihlásit se
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.