Čtvrtek 24. 1. 2019 svátek má Milena

hledej na refresheru

Odteď si můžeš článek
uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Ve spolupráci Více info <p>adidas</p>
Móda - Boty
1
Zuzana F.
21. prosinec 2018, 12:08

Ultra Boost revoluce je tady! adidas v Paříži odhalil dlouho očekávanou novinku na rok 2019

13. prosince adidas v Paříži představil Ultra Boost 19 a Refresher byl při tom! Večer ve znamení laserově červené přinesl přednášky designérů, debaty a testování nových tenisek. Jsou jiné, jsou lepší a během pár hodin byly vyprodané.

Zuzana F.
21. prosinec 2018, 12:08
Ultra Boost revoluce je tady! adidas v Paříži odhalil dlouho očekávanou novinku na rok 2019
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Odteď si můžeš článek
uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Ve spolupráci

adidas

Více info

Když si v květnu 2015 Kanye West obul triple white Ultra Boosty na svou show během galavečera Billboard Music Awards, z běžecké tenisky se ze dne na den stala módní ikona. Bylo to něco nevídaného. Běžně se ze sportovních tenisek po určité době stávají volnočasové kousky, nicméně obvykle to trvá několik let, klidně i celé desetiletí. 

 

Zmínit můžeme například basketbalové Superstar nebo tenisové Stan Smith. Ultra Boosty byly v tomto výjimečné. Raketově vystřelily na vrchol oblíbenosti, kde setrvávají dodnes.

 

ULTRABOOST 19: adidas v Paríži odhalil dlho očakávanú revolúciu

 

V posledních letech jsme se dočkali menších evolučních úprav ve verzích 1.0 až 4.0, ale na revoluční nový model jsme si museli počkat téměř čtyři roky.

 

Ultra Boost revolúcia je tu! adidas v Paríži odhalil dlho očakávanú novinku na 2019

 

Za místo odhalení byla zvolena Paříž. Trochu jsme se obávali aktuálních protestů a stávek, ale přivítal nás klid a slunečné počasí. Po příjezdu nás na hotelovém pokoji čekala komplet adidas běžecká výbava včetně tenisek. Bohužel to byly „jen“ Ultra Boost 4.0, a tak jsme si na novinku museli počkat do večera.

 

Spolu s ostatními influencery, médii a zástupci obchodů nás převezli do garážového domu v centru Paříže. Už při příjezdu bylo jasné, že OG barva „Laser Red“ nás bude provázet během celého večera. Prostoru dominovala instalace ukazující celý historický vývoj Ultra Boostů. Nás však zajímalo jediné. Hned jsme se přesunuli k vystaveným novým modelům a chopili se šance si tenisky poprvé vyzkoušet. Zde jsou naše první dojmy:

 

Ultra Boost revolúcia je tu! adidas v Paríži odhalil dlho očakávanú novinku na 2019 

  • Primeknit 360

Ultra Boost 19 jsou znatelně lehčí, a to hlavně kvůli novému svršku. Bezešvý, nový Primeknit 360 vznikl na speciálním 3D tkacím stroji a je z jednoho kusu. V některých místech, kde je potřeba zpevnění, je hrubší a pevnější. Tam, kde se má chodidlo naopak hýbat, je volnější. Za nás vynikající pocit po obutí. Tak jako u předešlých modelů, doporučujeme kupovat o půl čísla větší, než je tvá obvyklá velikost.

 

  • Optimalizovaný Boost

I Boost prošel vylepšením. Je ho o 20 % více, což znamená zlepšenou návratnost energie, ale je lehčí.

 

  • Torsion Spring

Torsion System je často zmiňovaná technologie, ale málokdo ví, co je to zač. Jde o komponent uvnitř mezipodešve, který zabezpečuje, že podrážka je dostatečně flexibilní v přední části, ale zároveň limituje laterální pohyb ve střední části, aby sis nevyvrtl kotník. Ultra Boost 19 dostal vylepšenou verzi, a tak perfektně drží pohyb nohy v jejím přirozeném rozsahu.

 

  • 3D konstrukce paty

Asi největší vizuální změnou prošel stabilizátor paty. Typický robustní díl nahradil odlehčený 3D stabilizátor.

 

ULTRABOOST 19: adidas v Paríži odhalil dlho očakávanú revolúciu

 

Po vizuální prohlídce a potěžkání následovalo testování na běžícím pásu. Tenisky příjemně seděly na noze, byly stabilnější než předešlé modely a opravdu o poznání lehčí.

 

Během krátké přednášky jsme se dozvěděli, že na tvůrčím procesu adidas spolupracoval s přibližně 4000 sportovci. Co nás asi nejvíc překvapilo, bylo, že Ultra Boost 19 se skládá pouze ze 4 hlavních komponentů. Designérům se podařilo z původních 17 dílů vybrat jen ty opravdu podstatné. Do jejich zlepšení pak investovaly nejvíce energie a my si myslíme, že výsledek stojí za to!

 

Ultra Boost revolúcia je tu! adidas v Paríži odhalil dlho očakávanú novinku na 2019

 

Na závěr večera jsme dostali ještě možnost vyzpovídat Kate Woods, Senior Director Running z adidasu.

 

První Ultra Boosty zažily nevídaný úspěch v lifestylové oblasti. Doufáte v podobný osud i u nového modelu?

Při vytváření Ultra Boost 19 jsme mysleli hlavně na běžce. Ať už běhají desítky kilometrů nebo s během teprve začínají, chtěli jsme jim přinést špičkovou univerzální obuv. To, zda si ji oblíbí i lifestylová komunita, necháme na nich. Doufám však, že ano.

 

Neplánujete tomu nějak pomoci? Dát je influencerům, tak jako Kanyemu v roce 2015?

Zajímavé je, že Kanye není náš běžecký influencer, a tak mu běžně nedáváme běžecké tenisky. Triple white Ultra Boost si tehdy vybral úplně sám, protože se mu líbily.

 

Co se nyní stane s původním modelem Ultra Boost?

Zůstává v naší nabídce. Budeme se snažit najít způsob, jak mohou tyto dva modely koexistovat. Jelikož UB19 je nyní technicky lepší běžecká teniska, roli klasických Ultra Boost vidíme v lifestylovém segmentu. Zaměříme se na spolupráce s různými osobnostmi či personifikaci.

 

V poslední době se hodně mluví o udržitelnosti. Vy spolupracujete i s Parley. Jak jsou na tom Ultra Boost 19 s recyklovanými materiály?

Všechny starší modely Ultra Boost jsou z velké části z recyklovaných vláken. Aby však model mohl mít přívlastek „Parley“, musí obsah Parley vláken dosahovat určitého procenta. Proto se jen některé jmenují Parley. Nové Ultra Boost 19 zatím nejsou z recyklovaných vláken. Jelikož jde o zcela nový typ Primeknitu, současné technologie neumožňují ušít jej z Parley vláken. Je to však jedna z našich priorit do budoucích sezón.

 

Druhý den nás ještě čekal společný ranní běh ulicemi Paříže v těch „starých“ Ultra Boostech. Bylo to fajn, ale když už jednou poznáte něco lepšího, je těžké si zvykat na něco jiného.

 

Proto se už těšíme na další releasy v lednu, které budou také velmi limitované. Většího dropu se dočkáme až 21. února, kdy je naplánováno oficiální uvedení na trh. Maloobchodní cena bude stejná jako pro Laser Red, a to 4 799 korun.

 

Zobrazit galerii 9 galeria
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a ohodnotit článek.
Přihlásit se
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.