Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 22. 8. 2019 svátek má Bohuslav

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Móda
2
Viktor Kniš
9. únor 2019, 12:25

Cross/phonez: Módní trend z Česka, který si oblíbili Ego, Dalyb i tým Travise Scotta či Kanyeho Westa

Připravili jsme si pro tebe rozhovor s člověkem, který vyvolal nový trend. Ten se pomalu dostává do zahraničí a vše nasvědčuje tomu, že o Crossphonez ještě hodně uslyšíme.

Viktor Kniš
9. únor 2019, 12:25
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Možná jsi v posledních týdnech zachytil fotografie známých Čechů a Slováků, kteří měli na krku zvláštní „držák“ na smartphone. Ve skutečnosti jde o nový trend, který bude s velkou pravděpodobností ovládat rok 2019. Netradiční módní doplněk vznikl jako praktická záležitost a podle dosavadních ohlasů uživatelů se neminul účinkem.

 

Autorem módního doplňku zvaného Cross/Phonez je Čech, kterého jsme se rozhodli oslovit na rozhovor, aby nám o svém nápadu pověděl něco víc. Dozvíš se tedy, jak myšlenka vznikla, jaké překážky musel na cestě k prototypu překonat a co bylo na celém tomto projektu nejnáročnější.

 

Celý proces je v skutku bláznivý, ale autora dostal například k hvězdě jakou je Jaden Smith, k blízkému spolupracovníkovi Travise Scotta, na prestižní milánský a pařížský fashion week nebo na přehlídku Dioru. Více se už ale dozvíš v samotném rozhovoru.

 

Crossphone: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbil Ego, Dalyb, Jaden Smith a ďalšie svetové celebrity

 

Pojďme pěkně po pořádku. Prozraď nám, jak tento nápad vlastně vznikl.

 

Nápad na Crossphonez vznikl zhruba na začátku srpna, kdy jsem přemýšlel o trendu toho, že vlastně všichni nosí ledvinky a tašky (crossbags) a v dnešní době je jediné, co potřebuješ telefon, jelikož tím obstaráš dneska už prakticky všechno včetně placení. Navíc tomu nahrával fakt, že jsem nonstop nemohl najít telefon.

 

Typ takovéhle věci ve světě už existoval, každý si pamatujeme, že se telefony nosily na provázku už od základní školy, ale já jsem chtěl tuhle ideu ještě vylepšit. Jelikož většina z nás má větší a větší telefony, které se nevejdou už pomalu ani do kapes. Navíc jsem chtěl přidat to, co je v dnešní době nejdůležitější součástí produktu, a to je bezpochyby výrazný branding.

 

Jak jsi tedy začal?

 

Důležité bylo pro mě vytyčit si cílovou skupinu, na kterou se změříme. Začalo to několika desítkami neohrabaných prototypů, se kterými jsem zkoušel nespočet variant, než to splnilo moje očekávání ohledně funkčnosti a praktičnosti. Samozřejmě, s prvními vzorky jsem nebyl spokojen hlavně co se týče brandingu a celkového zpracování, všechno jsem vyráběl ručně.

 

Pak začal ten pravý boj, a to zorganizovat produkci všech součástí, které jsem si vymyslel, od vhodných krytů, přes potisk, branding koncovek na lana, nalezení vhodné firmy na výrobu lan, výrobu řetězů, lakování řetězů, spon, které drží lana pohromadě a dalších věci. Prakticky vše muselo být děláno na zakázku.

 

Předpokládám, že najít ochotné a k tomu ještě i myslí otevřené firmy takovému projektu v Česku nebylo úplně jednoduché.

 

Musel jsem obvolat desítky firem, vyrobit spoustu vzorků a všude se na mě samozřejmě dívali jako na blázna, když jsem například chtěl lana s přesností na desetiny milimetru, aby mi zapadla do spon tak, aby se lano příliš nepohybovalo a naopak šlo ideálně utahovat.

 

Crossphone: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbil Ego, Dalyb, Jaden Smith a ďalšie svetové celebrity

 

Na jaké konkrétní problémy jsi narazil?

 

Zjistil jsem třeba, že běžný rozdíl v délce lana, který nelze ovlivnit, je až 500 m. Samozřejmě ve všech továrnách vyrábějí věci na úplně jiné účely a trvalo mnohdy velmi dlouho, než se na mě přestali dívat jako na někoho, kdo je non stop otravuje s blbostmi a chce po nich něco, co nikdy nedělali.

 

Asi není jednoduché být inovátorem.

 

Nicméně jsem hrdý na to, že se většina věcí vyrábí v České republice a produkci tak máme skvěle pod kontrolou.

 

Přinést nový produkt na trh, který lidé vlastně neznají, není nikdy jednoduché. Přece jenom neprodáváme trika nebo mikiny, o kterých každý přesně ví, jak je použít, ale musíme přesvědčit lidi, že je to fakt dobrá věc, která jim ulehčí život. To se týká hlavně verze s provazy, řetízkové verze mají sloužit hlavně jako fashion doplněk. Garantujeme, že se za tebou každý otočí.

 

Cross/phonez: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbili Ego, Dalyb, Jaden Smith aj tím Travisa Scotta a Kanye Westa

 

Předpokládám, že mít zastřešenou výrobu zdaleka neznamená, že máš vyhráno. Jak jste postupovali po stránce proma?

 

Z Česka a Slovenska to první podpořil Yaksha, Ego a Dalyb, se kterým jsme dali dohromady vlastně první focení.

 

Nejdůležitější věcí celého projektu je nakonec marketing. Došlo mi, že pokud chceme z Crossphonez udělat celosvětový trend, nejde to dělat z Česka nebo Slovenska. Jak víme, lidé u nás rádi všechno zpochybňují, dokud to nevidí ve světe.

 

A když už to vidí ve světě, najdou si jiný důvod, proč tě zpochybňovat.

 

Proto jsem se hned na začátku prosince 2018 vydal do Los Angeles, prostě jen tak na blind s nadějí toho, že se mi podaří produkty dostat k těm správným lidem. Samozřejmě jsem si předtím udělal research toho, ke komu bych to chtěl dostat, a dal jsem si prostě za cíl se k těm lidem dostat.

 

Crossphone: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbil Ego, Dalyb, Jaden Smith a ďalšie svetové celebrity

 

Odvaha. A možná tak trochu bláznovství. 

NAČÍST CELÝ ČLÁNEK BEZPLATNĚ
Podpoř tvorbu kvalitního obsahu
Roky tvoříme kvalitní autorské články, které nikde jinde nenajdeš. Pokud chceš více takových článků, předplať si REFRESHER+ a dostaneš další výhody.
CHCI PODPOŘIT


Nebudu lhát, nebyl to žádný med, když dorazíš někam, kde tě nikdo nezná a ty se snažíš s těmi lidmi prostě seznámit. Výhodou bylo, že jsem přišel s unikátním produktem, který nikdo neznal, na rozdíl od toho, kdybych se snažil promovat trička nebo mikiny jako každý.

 

S nutnou dávkou štěstí a odhodlání se mi podařilo dostat k jako první Jadenu Smithovi, kterého to bavilo a na základě toho z toho vzniklo i pár fotek, v LA se mi ještě podařilo dostat to na supermodelky jako @sofiajamora nebo Cheri Madeleine.

 

Cross/phonez: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbili Ego, Dalyb, Jaden Smith aj tím Travisa Scotta a Kanye Westa

 

Prozradíš nám i klíč k úspěchu? 

 

Většinu času to bylo prostě o tom sledovat, kde se ti lidé, co jsem si vyhlédl, pohybují a následně za nimi přijít a snažit se jim ukázat tuhle ideu.

 

Nakonec to několik lidé hodně zaujalo, mezi kterými byl třeba i Shane Gonzales (majitel Midnight Studios, který pracuje s ASAP Rockym), se kterým a několika dalšími lidmi mě i seznámil a pak už to šlo o dost lépe.

 

Takže opět se potvrzuje, že konexe dělají své. 

 

Jasně. Na základě tohohle setkání to má momentálně i on, ASAP Bari a mnoho dalších. Taky se díky tomu otevřelo několik dalších spoluprací, které budete moci vidět během následujících měsíců, nechci zatím předbíhat.

 

Ale co prozradit můžu, je, že už brzo se objeví kampaň se stylistou Travise Scotta, Bloody Osirisem. Makáme tvrdě na tom, abychom z toho udělali celosvětový trend.

 

Samozřejmě, postupně se ozývají další a další influenceři, rapeři a modelky, které to taky oslovilo a které budeme postupně odhalovat. Můžu napovědět, že se bavíme i o největších světových influencerech.

 

Crossphone: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbil Ego, Dalyb, Jaden Smith a ďalšie svetové celebrity

 

A co spolupráce například s módními domy nebo eventy?

 

V lednu jsem pokračoval naplno v kampani během Fashion Weeku v Miláně, kde jsme dali dohromady focení například s italským Dark Polo Gangem, několika italskými fashion influencery a představili svůj produkt několika shopům, kam budeme postupně naskladňovat naše produkty.

 

V Itálii ale zdaleka nekončíme, protože momentálně Crossphonez míří k dalším raperům, kteří si to vyžádali, jako Sfera Ebbasta nebo Ghali. V Miláně se mi taky podařilo ještě nafotit pár fotek s jedním z nejvýznamnějších japonských raperů Mandym Sekiguchim, který je člen legendárních Honest Boyz s praotcem streetwearu Nigem, a jelikož je Japonsko jedním z našich hlavních trhů, byla tahle spolupráce dost zásadní. Třešničkou na dortu už byla jen radost z toho, že jsem ho s Crossphonez následně vídal celý milánský i pařížský Fashion Week. Objevil se s tím i na story u J Balvina a dalších místech.

 

Wow. Možná jsi právě prozradil posloupnost, jak prorazit v zahraničí.

 

Haha. Ještě nekončíme. Z Itálie jsme se přesunuli do Paříže, kde vznikla zatím možná nejznámější série fotek ruským modelem a hvězdou internetu Sashou, nebudu ani vypisovat, komu všemu jsme tam rozdali Crossphonez, těch jmen je spousta od Easy Otobara (spolupracovník Travise Scotta), přes nejznámější japonskou modelku Rolu až po největší jména současného skateboardingu, jako jsou Burberry Ery nebo Lil Dre.

 

Na ta největší jména si musíte ještě chvilku počkat, ale z našeho Instagramu @crossphonez se určitě postupně vše dozvíte! Nemusím ani říkat, že se samozřejmě ozvalo také několik významných obchodů, kam postupně Crossphonez budeme naskladňovat.

 

Pařížský Fashion Week jsme zakončili na Dior show, kde nás reprezentoval všem známý NobodyListen.

 

Zbývá mi pogratulovat ti. Stejně jako vy, i já očekávám, že z toho bude ještě velmi velká věc. Prozradíš nám ještě nějaké plány do budoucna možná i na základě informací, které již víš?

 

Jelikož jedeme promo vlastně teprve necelé 2 měsíce, plány do budoucna jsou velké, nechte se překvapit, na kom se Crossphonez nakonec objeví, jisté je jen to, že to budou největší světová hudební jména, ale i významní sportovci, influenceři a mnoho dalších, které denně zaplavují váš Instagram.

 

Crossphone: Módny trend z Česka, ktorý si obľúbil Ego, Dalyb, Jaden Smith a ďalšie svetové celebrity

Přidej se k těm, kteří nás podpořili. Předplať si R+ VÍCE
Ohodnoť článek
16
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.