Nechybí populární trička, ale ani tenisky či doplňky.
Ve světě módy se v průběhu poslední dekády jen málo lidí dokázalo uplatnit tak výrazným způsobem jako právě Virgil Abloh. Brzy čtyřicetiletý návrhář se od stáže v italském Fendi postupně posouval kariérně stále výš a dnes ho klidně můžeme označit za jednoho z nejvlivnějších tvůrců současnosti.
Kromě toho, že od března 2018 má na starosti celou pánskou sekci v Louis Vuitton, tak neustále stíhá zvelebovat i vlastní značku Off-White™. Pod záštitou konsorcia New Guards Group dostává dostatek možností na rozvoj jednotlivých procesů a také prostředků, díky kterým dokázal prorazit i na zahraničních, respektive asijských trzích.
Tvrdou prací a produktivitou si získal i přízeň ostřílenějších kolegů z práce, pro které může být vhodnou inspirací při získávání si mladší generace klientů. Právě lidé narození mezi lety 1995–2005 totiž tvoří hlavní kupní sílu produktů s logem Off-White™ na štítku.
Cena za jednotlivé kousky přitom vůbec není nízká a často se pohybuje řádově v tisících korun. To už jsou částky, za které se prodávají díla nejznámějších módních domů. Proč by to ale americký designér nevyužil ve svůj prospěch? Je to stejná situace jako například s realitami v Praze. Dokud poptávka převyšuje nabídku, tak není důvod jít s cenou dolů.