
V Německu vydali knihu plnou tamponů. Upozorňuje na paradoxně nižší DPH na knihy než na dámské hygienické pomůcky
Tamponová kniha chytře obešla zákon a u toho upozornila na důležitý fakt. Díky tomu si odnesla významné marketingové ocenění.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
Dámské hygienické pomůcky podléhají v Německu 19% DPH, zatímco na jiné zboží, mezi které patří například lanýže nebo květiny, pouze 7 %. Do této snížené sazby patří právě i knihy. A na tento paradox se rozhodla poukázat berlínská agentura Scholz & Friends, která za svou Tampónovou knihu získala prestižní marketingové ocenění.
Agentura vytvořila unikátní produkt, který chytře obchází zákon. Spojila se s výrobcem The Female Company, který vyrábí dámské hygienické potřeby a do knižního přebalu se 46 stránkami o menstruaci zabalila patnáct organických tampónů. Takto pak mohla produkt prodávat za sníženou sedmiprocentní sazbu DPH. A vyprodala ho během pár dní.
Tento článek dočteš bezplatně, ale s předplatným REFRESHER+ získáš přístup k více než 1645 zamknutým článkům a dostaneš další benefity.
VÍCE O PŘEDPLATNÉM

Díky dobrému nápadu se však celý projekt podařilo posunout mnohem dál – problematikou vysokého zdanění nezbytných pomůcek budou díky internetové petici projednávat i němečtí politici, kteří mohou stávající daňové podmínky změnit.
Na konci června kniha dostala prestižní marketingové ocenění The One Show v kategorii Kreativní efektivita. Cena je považována za nejprestižnější ocenění na světě v oblasti reklamy, designu a digitálního marketingu.
„Věříme, že kniha The Tampon Book je skvělým příkladem moderní komunikace,“ uvedla podle webu adage.com předsedkyně poroty Michelle Hutton. „Spojuje kreativitu s řemeslem public relations.“
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.


