Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 18. 4. 2021 svátek má Valérie

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?

Rychle a zběsile ve vesmíru? Devátá část by se tam podle jednoho z herců měla odehrávat

Ludacris naznačil, že se s Domem vydáme do vesmíru.

13. červenec 2020, 8:04 Čas čtení: 1:31
Filmy a Seriály - Filmy
7
Dominik Vetrák
13. červenec 2020, 8:04
Čas čtení: 1:31

Ludacris naznačil, že se s Domem vydáme do vesmíru.

Dominik Vetrák
13. červenec 2020, 8:04
Čas čtení: 1:31
Sdílet Sdílet článek

Už od sedmého dílu Rychle a zběsile všichni žertují, že série se už nemá moc jak překonat. V osmičce jsme viděli ponorky a ve spin-offu Hobbs and Shaw zase věci, které už s fyzikou nemají absolutně nic společného. Všichni bychom se asi shodli na tom, že pokud chtějí tvůrci překvapit v každé další části, jednoduše se do toho vesmíru vydat musí.

Přesně to naznačil i Ludacris, jedna z hvězd série. Během rozhovoru se SiriusXM (informaci přinesl The Hollywood Reporter) ho zpovídala moderátorka Julia Cunningham. Ta řekla, že jedním způsobem, jak sérii někam pozvednout, by byla cesta do vesmíru.

Na to její Ludacris odpověděl, že něco uhodla, ale nechce přesně specifikovat, co to bylo. Herec si rychle uvědomil, co řekl, a následně si ústa „zamkl“ na znak toho, že tajemství neprozradí. Pak to ještě pokazil tím, když řekl, že už neví, co vlastně moderátorka řekla.

Mnozí filmoví nadšenci, recenzenti a redaktoři si mysleli, že série se do vesmíru skutečně vydá, ale možná v poslední, 10. části. Zdá se však, že se to stane ještě dříve. Vin Diesel si musí pohnout, jestliže tyto závody nechce přehrát. Adrenalinový šílenec Tom Cruise se totiž chystá natočit akční film přímo ve vesmíru, s čímž mu bude pomáhat Elon Musk i NASA.

Samozřejmě, v případě Rychle a zběsile vesmír simulovali počítačovými efekty. Rychle a zběsile 9 uvidíme 2. dubna 2021, a tedy rok po plánované premiéře, kterou odsunuli kvůli koronaviru.

Záporákem devítky bude Charlize Theron a její Cipher. Vrací se také Jordana Brewster jako Mia, což by mohlo znamenat návrat Briana. Toho hrál Paul Walker, který tragicky zahynul v roce 2013. Chvíli se na internetu šířila zpráva, že se jeho bratři objevili na natáčení devítky.

Právě oni svého zesnulého bratra nahradili na natáčení sedmičky, přičemž jim později upravili obličeje, aby se výsledná postava podobala jejich bratrovi Paulovi. Paul Walker totiž zemřel v průběhu natáčení, takže své scény nestihl dokončit. Nováčkem bude i Michael Rooker (Yondu ze Strážců Galaxie). Spekulovalo se i o Lucasovi Blackovi (Sean z Tokyo Drift).

Ten by se mohl objevit po boku Hana, se kterým se v Tokyo Drift spřátelili. Han totiž svou smrt pouze fingoval a v devítce bude mít znovu důležitou roli.

Záporákem se svaly se stane John Cena. Ten bude hrát domů dávno zapomenutého bratra.

Více se o ději, hercích a tvůrcích snímky dozvíš zde.

Rýchlo a zbesilo vo vesmíre? 9. diel by sa tam podľa jedného z hercov mal odohrávať
Zdroj: Universal
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail