Každý pár bude mít vlastní číselné označení a budoucí majitel tak bude přesně vědět, který kus z kolekce vlastní.
Footshop s příchodem podzimu oznamuje svůj zatím největší úspěch na poli módních spoluprací. Jako jedinému prodejci ve střední Evropě se mu podařilo spojit síly s německým sportovním gigantem adidas a vytvořit vlastní provedení tenisek.
Pro svou limitovanou kolekci s názvem „Blueprinting“ navíc sáhli po ikonické siluetě Superstar, která celý svět baví už neuvěřitelných 50 let. Při jejich výrobě se tvůrci inspirovali tradiční technikou modrotisku zapsanou na seznamu kulturního dědictví UNESCO. Do své sbírky je může získat jen 520 šťastlivců.
Proces tvorby modrotisku
Vůbec první prezentace nápadů na společný projekt s adidas proběhla už v lednu 2017. K podání rukou došlo až na čtvrté prezentaci o rok později během pařížského týdne módy a tým Footshopu konečně mohl začít pracovat na vlastních teniskách. Po etapě plné setkání, zpětné vazby a ladění i těch nejmenších detailů, se v květnu tohoto roku dostala do výroby finální verze této spolupráce.
Jádrem inspirace se stal již zmíněný modrotisk, který má zastoupení právě na území našeho regionu. Dominantní jsou především tradiční vzory, historicky zvěčňované právě pomocí uvedené techniky na lokálních slavnostních krojích. Kromě toho dáváme do pozornosti řadu „hiking“ prvků odkazujících na místní zálibu v objevování přírody všude kolem nás. I proto najdeš na teniskách Superstar s přívlastkem „Blueprinting“ zvlněnou trekkingovou podrážku nebo kovové d-rings na tkaničky.
Datum vydání je naplánováno na 10. října a v případě zájmu se musíš přihlásit do slosování na stránkách Footshopu. My dáváme této spolupráci 10 bodů z 10 a věříme, že nás v budoucnu čeká minimálně stejně skvělé pokračování.