Oproti „klasické“ třídě S v prodloužené verzi Long je vyhotovení Maybach prodlouženo o dalších 18 centimetrů.
Od uvedení na trh v roce 2015 bylo celosvětově vyexpedováno přibližně 60 tisíc vozů Mercedes-Maybach, které vycházely z třídy S (W222). Jen loni automobilka prodala přibližně 12 tisíc takových exemplářů. To se dá považovat za velký úspěch, a to zejména na trzích jako Čína, Rusko, Jižní Korea, USA a Německo. Nelze se tedy divit skutečnosti, že na novou generaci německý prémiový výrobce přede velkou pozornost.
Tu poznáváme právě teď, přičemž i tentokrát platí, že nový Maybach stojí na základech aktuální generace třídy S, tedy limuzíny s kódovým označením W223. Zásadní rozdílem je délka novinky – od třídy S v provedení Long má nový Mercedes-Maybach rozvor náprav delší až o 18 centimetrů. Více než pětimetrová limuzína má proto delší zadní dveře, dodatečné okno za nimi a o 7 milimetrů vyšší celkovou výšku.
Jak se stalo zvykem, základní designový návrh třídy S jako takové zůstává zachován, změny jsou jen v detailech. Provedení Maybach má jinou masku s úzkými horizontálními lištami a s četným chromováním, které se nastěhovalo i do oblasti nárazníků. Chromové prvky dále evidujeme v podobě okenních lišt či na zadním nárazníku, kde jsou zdvojené koncovky výfuku. V nabídce jsou velké 21" disky, a to buď ve více paprskovém, nebo plném provedení.