Světové a domácí značky tě přesvědčí, že teplákové soupravy nepatří jen do fitka. Dbá se na kvalitu, funkčnost a udržitelnost.
V době pandemie koronaviru a práce z domova se i trh s oblečením musí vypořádat s novou výzvou. Zrušené jsou večírky, oslavy, ale i pracovní setkání. Lidé se v kamenných obchodech zdržují méně, a proto nenakupují tak bezhlavě a ve svých šatnících se snaží o praktičnost a využitelnost.
Toho, že jsme více doma, si všimli i návrháři. Přizpůsobit se museli i oni a šití večerních šatů dočasně vystřídaly sportovní komplety.
- Kdo má nejvíce přelomové složení oblečení všech dob
- Jaký velký trend z minulého století je zpět
- Které značky či známé tváře využily příležitosti
Pangaia jako ekologická revoluce v oblékaní
Bezpochyby nejvíce udržitelný materiál všech dob vynalezla tato zahraniční značka. V sortimentu nabízí pohodlné a sportovní soupravy na každodenní nošení vytvořené z recyklovaných vláken spolu s čistě přírodními barvivy a antibakteriální mátou pro neustálý pocit čistoty. „Máta zabíjí bakterie nacházející se v lidském potu, proto oděv nemusíte neustále prát. Můžete ho nosit i 20krát po sobě!“, Uvedla vedoucí značky Maria Srivastava v rozhovoru pro anglický Vogue.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Doménou značky Pangaia je ekologie a dokazují to i různými programy na ochranou přírody, jako například sázením stromů či ochranou včel. Přelomovou módu dávají do povědomí i hollywoodské hvězdy Bella Hadid, Justin Bieber, Jaden Smith či Pharell Williams. Krize v podobě koronaviru představovala pro tento projekt ideální čas, aby fast fashion značkám ukázala, na co musí myslet do budoucna.
Juicy Couture je zpět
Teplákové soupravy, které nosily skoro všechny americké celebrity na přelomu tisíciletí. Po Juicy oblečeni v té době vznikla neskutečná poptávka. „Stála jsem na přechodu pro chodce v Beverly Hills a když jsem se podívala kolem, každý člověk nosil Juicy soupravu,“ vzpomíná pro Paper Magazín Gela Nash-Taylor, spoluzakladatelka značky. „Bylo to všude a byli jsme nadšeni, že lidé nosí naše oblečení,“ dodala.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Oblibě se soupravy těšily zejména u Jennifer Lopez, Lindsay Lohan, Madonny či Britney Spears. Značka si prošla několika změnami a spolupracemi a při příležitosti 25. výročí od svého založení představila novou limitovanou kolekci tepláků, mikin a triček s typickým třpytivým Juicy potiskem.
Své místo si znovu nachází mezi lidmi nejen ze světa showbyznysu. Pokud máš tedy takové tepláky odložené hluboko ve skříni, opět nastal jejich čas. Jdi v nich do města či obchodu a možná se budeš cítit jako JLo.
Sametová Kardashian souprava
Největší milovnice tohoto trendu Kim Kardashian West a Paris Hilton oživily velurové soupravy díky značce SKIMS, za kterou stojí právě Kim. Kromě klasického provedení tepláky/mikina americké krásky vytvořily moderní kolekci sestávající z aktuálních trendy střihů: zvoncové kalhoty a rolákové topy. Vše v neutrálních barvách do rozměrů až 4X.
Pro americký časopis Vogue se Kim vyjádřila následovně: „Kolekce je perfektní na to, abych vypadala sexy a zároveň se cítila pohodlně. Sama mám v šatníku ikonické sametové tepláky již téměř 20 let! Tato vylepšená verze teplákových souprav je všestranná, komfortní, ultra luxusní a zábavná“.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Ala Palla x Marcel Holubec merch
Souprava inspirovaná japonským kimonem je díky svému minimalistickému designu a díky 100% bavlněnému složení ideálním kouskem na každodenní nošení. Dostupné jsou ve čtyřech jemných zemitých barvách.
Co se dozvíš po odemknutí?
- Jakou domácí módu nabízí návrhářka Jana Pištejová
- Zda myslí Zuzana Plačková na planetu a z jakých materiálů se šijí oděvy její značky
- O značce, která je inspirována převážně námořnickou módou