Původní tvar byl obohacen o moderní techniku a digitální technologie.
Manta dodnes patří k jedněm z vůbec nejpopulárnějších a nejslavnějších modelů německé značky Opel. Automobilka z Rüsselsheimu nyní představila jakýsi Elektromod, tedy elektrický Restomod — v tomto případě původní model ze 70. let s novou technikou. Už samotný název Manta GSe napovídá, že jde o elektromobil.
Retro model zůstává věrný své původní charakteristické podobě, doplnili ho ovšem o moderní LED světelnou techniku (Opel Vizor s grafikou současných modelů) nebo efektní 17" disky kol od firmy Ronal. Karoserie dostala výrazně žluté lakování, kterému kontrastuje černá maska, kapota a zadní prvek kolem kulatých světel. Z karoserie naopak zmizely někdejší chromové prvky (nárazníky).
Vnitřek se kompletně změnil. Palubní deska má nyní nejmodernější technologie, jakými momentálně Opel disponuje. Před posádkou se tak nachází tzv. Pure Panel, tedy dvojice širokoúhlých obrazovek, s jakými přišla nová Mokka — 12,3" přístrojový štít a 10" displej infotainmentu. Kontrastem k displejům je původní a velmi jednoduchý 3ramenný volant. Výkonná audiosoustava pochází z dílny společnosti Marshall, zatímco sportovní sedadla se žlutým pásem uprostřed původně vyvinuli pro malý model Adam S.
Základem je původní architektura z roku 1970, pod originální karoserií se ale nenachází někdejší 105koňový konvenční agregát, ale elektromotor. Ten má výkon 108 kW/147 koní a 255 Nm. Zajímavostí je, že i když se samotný pohonný agregát nachází vpředu, zůstává Manta GSe věrná předchůdci a pohání zadní kola. O přenos síly se dokonce nestará žádná (jednostupňová) automatická převodovka, ale 4stupňový manuál.
Zdrojem energie jsou akumulátory s kapacitou 31 kWh, automobilka tedy uvádí dojezd na úrovni přibližně 200 kilometrů. Elektrické ústrojí hlásí základ v elektrických modelech Corsa–e a Mokka–e. Palubní nabíječka podporuje 9kW nabíjení, takže dobití baterie zabere necelé čtyři hodiny. Mantu GSE vyrobili jen v jednom kuse a do sériové výroby nepůjde.