Návrhář Glenn Martens vrátil značku Diesel na vrchol, a to i díky malé kabelce s výrazným logem přes celou přední část.
Vedení značky Diesel má důvod k radosti hned z několika důvodů včetně posunu na deváté místo ve výběru nejžhavějších módních značek ve druhém kvartálu v roce 2022, který sestavuje společnost Lyst.
Za výrazným úspěchem stojí kromě založení sportovní linie zejména fakt, že produkty s logem ikonické italské značky aktuálně nosí spousta známých tváří včetně Kylie Jenner, Julie Fox nebo Duy Lipy. Zásluhu na tom má kreativní ředitel a zároveň hlavní návrhář Glenn Martens, který změnil vizuální identitu značky Diesel od základů.
Nejvyhledávanějším produktem z posledních ready-to-wear kolekcí je kabelka s názvem 1DR s výrazným logem, která ovládla ulice i sociální sítě. Uvedení nových provedení do prodeje provázela kampaň plná odhalených mužských i ženských těl.
Martens při tvorbě návrhů kabelky 1DR vycházel z archivů a módy typické pro období devadesátých let včetně motorkářské estetiky, která se těší velké popularitě v ulicích i na přehlídkových molech.
Kabelka Diesel 1DR je nostalgickým návratem do období z přelomu tisíciletí a je k dispozici v klasické střední velikosti, respektive v žádaném extra malém provedení v odlišných barevných i materiálových úpravách, které se snadno přizpůsobí každé estetice. Od mini kabelky v bílé nebo v černé kůži napa až po zrcadlově stříbrnou či chromově modrou variantu.
Bez ohledu na barvu, kterou si vybereš, každá taška má na přední straně logo značky Diesel v podobě velkého lesklého kovového písmene D. Uvnitř kabelky se nachází kožená nášivka s logem, zatímco zapínání je na magnet.
Inspiraci, jak nosit tento výrazný kousek, najdeš v kombinacích od Kylie Jenner nebo Julie Fox.
„Logo Diesel bylo pro mě v době dospívání velmi silné. Šlo o znázornění toho, co znamená být svobodný, sexy a začleněný. Samotné písmeno D připomíná sílu a možnosti. Uvést ho na linii doplňků jsme považovali za přirozený krok a je skvělé vidět, že lidé na něj reagují dobře. Rád vidím lidi, kteří ho nosí v ulicích,“ řekl Martens pro British Vogue.
Poptávka po kabelce Diesel 1DR se zvýšila o více než tři sta procent jen v průběhu června, a to i díky síle sociálních sítí, respektive velkému dosahu známých tváří. Níže jsou nejzajímavější provedení, která najdeš v nabídce online obchodu značky Diesel. Zatímco mini varianta stojí od 291 eur, klasický model je dostupný za 368, respektive 412 eur.
„Cenově dostupná“ kabelka (z oblasti luxusní módy) upoutá pozornost a ve své sbírce ji může mít většina žen, nejen elita jako v případě vyhledávaných produktů z dílen módních domů, jejichž cena je řádově v tisících eur.