Kuriózní situaci musela v pátek řešit britská pobočka restaurací McDonald's. Reklamní banner, který lákal zákazníky ke koupi křupavého burgeru McCrispy, umístila společnost hned vedle krematoria. Místní zuří, jiní jsou pobaveni.
Fastfoodový řetězec se po kritice místních obyvatel rozhodl stáhnout reklamní plochu na kuřecí burger McCrispy. Umístil ho naproti penmountskému krematoriu v anglickém hrabství Cornwall. V pátek to na svých webových stránkách uvedl britský Daily Mail s odkazem na lokální web Cornwall Live.
Reklama vyvolala rozporuplné reakce místních obyvatel. „Ačkoliv jsem schopná vidět i vtipnou stránku celé věci, je to nevkusné. A jsem si jistá, že truchlící pozůstalí toto nebudou chtít vidět, až pojedou do Pentmountu na pohřeb a kremaci svého blízkého,“ uvedla pro Cornwall Live žena, která ve stejném krematoriu minulý rok pochovala svou tchyni.
Jiní k rozporuplné reklamě tak kritičtí nejsou. „Spadl jsem smíchy ze židle,“ smáli se někteří čtenáři po uveřejnění prvního článku o kuriózní reklamě. V reakcích na kontroverzní umístění banneru nechyběl ani slavný slogan fastfoodového řetězce: „I'm lovin' it.“
McDonald's o krematoriu nevěděl, reklamu stahuje
Společnost McDonald's ujistila veřejnost, že tuto situaci nebere na lehkou váhu. „O ukazateli na krematorium, který se nachází v blízkosti námi umístěné reklamy, jsme nevěděli. Na základě znepokojení uveřejněného listem Cornwall Live jsme požádali o odstranění reklamy,“uvedl pro Daily Mail mluvčí fastfoodového řetězce. Hrabství Cornwall, které vlastní krematorium i autobusovou zastávku, na které byla reklama umístěna, se k záležitosti nevyjádřilo.