Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Kuni Nguyenová
3. dubna 2023 v 12:55
Čas čtení 0:54

Dáme jídlo končí. Začíná růžová Foodora

Kategorie:
Ekonomika
Uložit Uložené
Dáme jídlo končí. Začíná růžová Foodora
Zdroj: Wiki Commons/volně k užití

Dáme jídlo je jednou z nejrozšířenějších doručovacích služeb v Česku a po jedenácti letech svého působení prochází změnami.

Nově ponese název Foodora a z ikonické červené se přebarví na růžovou barvu. Jedná se o snahu německé společnosti Delivery Hero, pod kterou Dáme jídlo spadá, sjednotit značky po Evropě. V novém „kabátu“ se představí v následujících týdnech. Informují o tom Hospodářské noviny a Czech Crunch

Nový název Foodora je mixem anglického slova food a italského ora, což v doslovném překladu znamená „jídlo hned“. Pod touto značkou již fungují rozvozové služby v Dánsku, Švédsku, Finsku a Norsku. Od května se k nové identitě připojí kromě Česka také Slovensko, Maďarsko a Rakousko.  

3. dubna 2023 v 9:14 Čas čtení 1:42 Velikonoce ve slevách: Podívej se na aktuální ceníky másla, vejce nebo čokolády Velikonoce ve slevách: Podívej se na aktuální ceníky másla, vejce nebo čokolády

„Nová značka bude společná pro Evropu, je to pro nás takový restart, kdy se daleko více chceme soustředit na kvalitu našich služeb a cenovou dostupnost,“ uvedl pro CzechCrunch ředitel společnosti v Česku Adam Kolesa.

Ačkoliv Kolesa přiznal, že jsou Češi a Češky na název Dáme jídlo již zvyklí, ze změny značky obavy nemá. „Naopak ji bereme jako výzvu,“ řekl. „Podle průzkumů, které máme k dispozici, si při nakupování značku Dáme jídlo vybaví více než polovina populace. Neočekáváme, že by se naše pozice na trhu po změně značky nějak propadla, ba naopak,“ dodal výkonný ředitel.

Jak připomínají HN, podobně jako jiné konkurenční rozvážkové společnosti chystá i Dáme jídlo alias Foodora růst, kterého chce dosáhnout snížením marží. Změny v odměňování bojkotovali v únoru kurýři Wolt. Prostřednictvím stávek tvrdili, že jim po zavedení nového systému klesly odměny až o polovinu.

Domů
Sdílet
Diskuse