Slovenská politická strana Svoboda a Solidarita o víkendu spustila novou předvolební kampaň. Podílel se na ní i český marketér Marek Prchal, který řadu let pracoval pro Andreje Babiše (ANO).
Slovenské hnutí Richarda Sulíka spustilo v neděli 2. dubna novou kampaň, na které spolupracuje i Marek Prchal, český marketér, který nedávno ukončil úspěšné angažmá u expremiéra Babiše (ANO). Refresher oslovil mluvčího strany SaS Ondřeje Šprláka, který nám přiblížil, co stojí za velkými změnami v kampani a novými atypickými fotografiemi budoucích lídrů a lídryň kandidátky.
„Marek Prchal pracoval s našimi tým lídry a týmem ve straně a jednáme o další spolupráci,“ komentoval Šprlák.
Vybělených tvářiček a zubů už bylo dost
Mluvčí strany přiblížil, že SaS v této kampani výrazně změnila strategii. Podle jeho slov spoléhá na upřímnost a autentičnost. Šprlák také potvrdil, že kampaň přichází s novým logem a neoficiální změnou v názvu „SASKA“.
„Jsme autentičtí. Vybělených tvářiček, zubů a bílých košil s kravatami v oblecích a lidí svatějších než papež bylo na billboardech už dost. Ukazuje to více z jejich osobnosti než uniformní košile nebo saka. Každý z nich je expert a určitě se nám bude všem lépe usínat, když bude klíčový resort řídit Juraj Krúpa v mikině než nějaký pseudoodborník v obleku,“ přiblížil pro Refresher.
Navzdory všem uvedeným změnám zůstává hnutí věrné původnímu logu a názvu Svoboda a Solidarita. Na volebních lístcích uvidí Slováci a Slovenky právě tento název, což potvrdil i mluvčí strany.