Lush
A dostáváme se do finále našeho testu. Posledním v řadě je kalendář veganské značky Lush. Je vůbec tím nejdražším v našem testu, zaplatíš za něj 6800 korun, přičemž námi odhadovaná cena jednotlivých produktů je podobná ceně kalendáře. Mnoho dárečků z kalendáře ale samostatně nekoupíš, skládá se totiž z limitovaných bomb i pěn, které jsou vyrobené jen pro něj.
Pomyslnou hodnotu nákupu může milovníkům a milovnicím ekologie, veganské kosmetiky a etického nakupování vyrovnat i fakt, že karton kalendáře je vyrobený ze 100 % recyklovaných vláken. Jeho design (ač ne příliš vánoční) měla na starosti Tess Gilmartin, která je členkou inkluzivního uměleckého programu podporujícího neurodivegentní umělce a umělkyně a ty s poruchami učení – Blue Room. A teď už k samotnému testování – kalendář na první ‚pohled‘ zaujme pro Lush typickou vůní.
Příjemným překvapením bylo i zjištění, že v něm najdeš hned 25 dárečků, mezi které nepatří jen pěnové bomby a pěny, ale také krémy, masky, sprchové gely, srub na rty, nebo třeba i svíčka. Přestože obal nepůsobí příliš vánočně, u obsahu jednotlivých políček je to přesně naopak. Kalendáři od Lush tak nemůžeme nic vyloženě vytknout, milovníky a milovnice koupelí nadchne.
Hodnocení: 10/10
Výplňové produkty: žádné