Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
27. května 2025 v 15:50
Čas čtení 3:32
Anastázie Ungerová

Job v Refresheru: GRAFICKÝ DESIGNER*KA. Hledáme někoho, kdo nám pomůže dotvářet vizuály našich projektů.

Job v Refresheru: GRAFICKÝ DESIGNER*KA. Hledáme někoho, kdo nám pomůže dotvářet vizuály našich projektů.
Zdroj: Patrik Feňuš
REFRESHER JOB CZ
Uložit Uložené

Chceš dál posunout svou kreativitu? Refresher hledá grafického designera*designerku!

Koho hledáme? 

Hledáme grafika nebo grafičku s dobrým citem pro detail a schopností vytvořit vizuály, které zaujmou čtenáře. Jde o flexibilní part-time pozici.

V Refresheru inzeruje stále více klientů a snažíme se přizpůsobovat naše řešení individuálně podle tónu konkrétní kampaně. Protože práce přibývá, potřebujeme posilu, která nám pomůže dál zvyšovat kvalitu výstupů. Nabízíme práci na part-time a nevadí nám, pokud ještě studuješ nebo pracuješ i na jiných projektech!

Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, ty najdeš tady.👇

REFRESHER HODNOTY


Co budeš dělat?

  • Budeš se starat o vizuálně atraktivní grafické návrhy, pomáhat redakci vyprávět příběhy a marketingovému týmu předávat klíčová sdělení. K autorským článkům a redakčnímu obsahu budeš vytvářet náhledové obrázky, které vystihnou podstatu tématu a zaujmou čtenáře. Tvým cílem bude zvyšovat vizuální přitažlivost článků a jejich proklikovost.
  • Budeš navrhovat koláže, přehledné grafy, jednoduché ilustrace nebo jiná řešení, která pomohou obsah správně vizuálně uchopit.
  • Tvoje kreativita se uplatní i při tvorbě obsahu pro náš YouTube kanál. I když se některé formáty opakují, stále je zde prostor přicházet s novými nápady a posouvat kvalitu vizuálů výš.
  • Součástí tvé práce bude i podpora redakčního obsahu na sociálních sítích – vytváření kreativních Instagram carouselů, soutěží, postů a občas i stories. Pracujeme s šablonami a zadáními, ale očekáváme, že se nebudeš bát navrhnout lepší řešení nebo posunout výstupy dál.
  • Nepůjde o práci spojenou s webovým designem, UI ani UX – zaměřujeme se čistě na obsahovou a vizuální podporu.

S kým budeš spolupracovat?

Denně budeš v kontaktu primárně s našim Leaderem grafikem a ostatními týmy dle potřeby. 


Jaké vlastnosti jsou důležité pro pozici? 

  • Kreativita: máš vizuální cit a nápady, které dávají smysl. Umíš přemýšlet jinak, hledat originální řešení i tam, kde nejsou jasné mantinely. Nejde jen o hezké obrázky, ale o schopnost vystihnout sdělení a upoutat pozornost. Tvoji sílu poznáme hlavně tehdy, když chybí podklady – a ty i přesto dokážeš dodat vizuál, který funguje.
  • Cílevědomost: jsi cílevědomá a vytrvalá osoba orientovaná na výsledky. „Nejde to“ pro tebe není cesta, dokud nevyzkoušíš všechny dostupné možnosti.
  • Chladná hlava: dokážeš si udržet svůj klid i v napjaté situaci. Nebojíš se zvednout telefon rozzlobenému klientovi.
  • Improvizace: když se změní zadání pět minut před deadlinem nebo nejsou dostupné podklady, nezhroutíš se. Umíš rychle zareagovat, přizpůsobit se a najít funkční vizuální řešení.
  • Zodpovědný přístup: chceš se zlepšovat a rozvíjet svůj skillset. Nepovažuješ se za hotového tvůrce – máš sebereflexi a učíš se z toho, co fungovalo i nefungovalo.
  • Organizovanost: i když máš kreativní hlavu, víš, jak si nastavit priority, hlídat deadliny a dodávat výstupy včas. Máš přehled o tom, co děláš a co je potřeba doladit.
  • Angličtina: bez problému zvládneš pracovat s anglickými podklady – ať už jde o texty, briefy nebo video/audio obsah.
  • Zkušenost na podobných pozicích: velké plus. Pokud máš za sebou práci v médiích, agentuře nebo s různorodými výstupy pro více platforem, je to rozhodně výhoda.

Co ti nabízíme?

Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:

  • Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
  • Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
  • Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
  • Kolegy, které práce také baví.
  • Dog-friendly office na Praze 7.
  • Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
  • Různé benefity jako předplatné REFRESHER+, lístky a vstupenky na kulturní akce, členství v posilovně u našich partnerů, slevy na oblečení a doplňky ve Footshopu, podporu vzdělávání a mnoho dalšího!

 
Místo práce

Praha

Base může být i v Bratislavě, nezáleží nám odkud jsi. Máš možnost pracovat full remote, budeš vytvářet pro český i slovenský REFRESHER. 


Plat

Tvá měsíční odměna se bude pohybovat od 20.000 korun českých na pozici part-time. Finální odměna bude záležet na tvých zkušenostech. 

Odkdy tě potřebujeme?

Co nejdříve, dle dohody. 

Máš zájem? Vypracuj následovné zadání! 

1. Thumbnail na youtube video

  • https://www.youtube.com/watch?v=FrisJSp-XIw&ab_channel=REFRESHERCZ
  • Téma videa je – „Kde bydlíš a za kolik?“, proto by to měl i thumb evokovat.
  • Na thumbu musí být – moderátorka, viditelný Refresher mikrofon, 1-2 respondenti z videa, nadpis „Kde bydlíš a za kolik?“.
  • Snaž se thumb připravit tak, abychom z něho věděli pochopit o čem video je i bez toho, aniž bychom si přečetli nadpis.
  • Rozměr: 1920x1080

2. Instagramový carousel

  • Na Instagramový carousel zapracuj téma dne „Blue Monday“.
  • Nepoužívej nás instagramový textový template, kterým komunikujeme každodenní témy. Ukaž nám, jak by si to vytvořil*a podle sebe.
  • Použij hotové texty níže. Carousel musí mít minimálně 4 slidy (může klidně více). Nezapomeň na hierarchii a čitelnost textu. Běžný instagramový fanoušek scrolluje rychle, tak se snaž zachytit jejich pozornost. 
  • Slide 1: Dnes, 20. ledna je Blue Monday. Proč je třetí lednové pondělí smutným dnem? 
  • Slide 2: Modré pondělí = nejdepresivnější den v roce. Proč tomu tak je? 
  • Slide 3: 

Počasí – leden je v mnoha zemích chladný a tmavý měsíc.

Finanční stres – lidé se po svátcích často potýkají s dluhy.

Porušená novoroční předsevzetí - pocity neúspěchu mohou ovlivnit náladu.

Nedostatek motivace a energie - po svátcích se někteří cítí demotivovaní a vyčerpaní.

  • Slide 4: Kam se můžeš obrátit?

Linka bezpečí 116 111

Linka pro rodinu a školu 116 000

Linka první psychické pomoci 116 123

Linka důvěry 284 016 666

Rozměr: IG post


Vypracované zadání spolu s dalšími informacemi o sobě vyplň do dotazníku níže.

PŘIHLAŠ SE TADY


Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání. Těšíme se na tebe!

Domů
Sdílet
Diskuse