Technologická společnost Apple navazuje na svou úspěšnou kampaň Think Different z devadesátých let.
Pokud patříš mezi fanoušky Applu, určitě by ti neměly uniknout nové MacBooky Pro a iPady, které jdou právě dnes (ve středu 22. října) do prodeje. Zajímavé však nejsou jen tyto technologické novinky, ale i kampaň, která je doprovází. Uslyšíme v ní totiž hlas nedávno zesnulé primatoložky Jane Goodall.
Nový MacBook Pro 14“ M5 přináší ještě větší rychlost, výkonnou umělou inteligenci přímo v zařízení, displej Liquid Retina XDR a až 24hodinovou výdrž baterie. Nový MacBook by tak měl zvládnout ještě více než předešlé generace, informuje server Letem Světem Applem.
Do prodeje jde také nový iPad Pro M5. Radost tak Apple udělá i uživatelům a uživatelkám, kteří preferují menší a univerzálnější zařízení. Jak už název napovídá, i v něm najdeme nový čip M5, který zaručí ještě lepší výkon. iPad dále nabízí displej Ultra Retina XDR, podporu Wi-Fi 7 i 5G, akcelerátory Neural Engine pro úlohy s AI a přepracovaný systém iPadOS.
Kampaň, která tě dojme
Společnost Apple se rozhodla, že nové produkty představí ve velkém stylu. Hlasem spotu, který byl nedávno uveden, je totiž Jane Goodall. Jde pravděpodobně o poslední projekt, ve kterém uslyšíme hlas nedávno zemřelé a společností oblíbené primatoložky.
Kampaň Great Ideas Start on Mac navazuje na úspěšný spot z 90. let minulého století. Snaží se veřejnosti předat sdělení, že všechny velké nápady vznikly vlastně z ničeho. Projekt režíroval Mike Mills a hudbu složil Emile Mosseri, píše server Apple Insider. Jméno autora spotu však společnost nezveřejnila.
„Každý příběh, který milujete. Každý vynález, který vás dojímá,“ říká Goodall ve videu. „Každý nápad, který byste si přáli, aby byl váš. Všechno začalo jako nic,“ pokračuje. „Jen jako záblesk na obrazovce.“
Britská bioložka zabývající se výzkumem primátů, především šimpanzů, se nedávno také objevila v sérii Jane. Ta je inspirována jejím životem a zhlédnout ji můžeš na platformě Apple TV.