Pravidelná hvězda napi*u Swagu, Supreme se dostala díky Louis Vuitton na mola high fashion.
Už od začátku roku kolovaly internetem zvěsti o tom, že na vlně spoluprací luxusních návrhářů se sportovními značkami by měl renomovaný dům Louis Vuitton otevřít své brány legendě streetwearu z New Yorku. "Červené box logo" Supreme se tak před pár hodinami oficiálně dostalo na přehlídková mola pařížské značky během přehlídky pánské kolekce pro podzim a zimu 2017, což vyvolalo patřičný rozruch i když samotná móda jde v tomto případě stranou. LV totiž přinesl tradičně rozsáhlou kolekci, jejímž tématem bylo město New York, jeho minulost, budoucnost, různé lokality, umělci a v neposlední řadě i ikonický brand Supreme, který propojil celou prohlídku zhruba 50ti produkty s logem. Vedle nabídky z prohlídky LV jsou však součástí kolabu i mnohé další kousky, které představil např. Travis Scott. Oficiální release kolekce v buticích Louis Vuitton je stanoven na 17. červenec ale o celé spolupráci ještě určitě uslyšíš. Podle nejnovějších informací se však do kamenných prodejen Supreme nabídka nedostane.
“V dnešní době už nemůže člověk vést konverzaci o New Yorku, aniž by zmínil Supreme, protože je to globální fenomén. V mládí jsem pracoval pro londýnskou firmu, která distribuovala Supreme v jejich začátcích, takže mám ke značce opravdu blízký vztah. Prostě jsem cítil, že síla jejich grafiky s monogramem Louis Vuitton bude mít ten opravdový Pop Art feeling a vyšlo to perfektně. Je to o pokrokovém myšlení. Lidé neočekávají podobné věci a to je na tom nejkrásnější. Myslím si, že právě to je ta moderní cesta. Každý o tom mluví, ale nikdo to nedělá, tedy my ano.“ Artistic director pánského ready-to-wear pro LV, Kim Jones.
Louis Vuitton podzim/zima 2017
Pro více informací ze světa módy sleduj náš Facebook Móda Refresher