Psy vnímají mileniálové podobně jako prvorozené děti.
V dávné době se mladí lidé ženili i před dosažením osmnáctky, ale doba se stihla radikálně změnit a projevuje se to i na dnešních generacích a rodinách. Mileniálové se dnes berou mnohem později a platí to i pro plození dětí.
To však ani náhodou neznamená, že mladí lidé zůstávají sami. Jak naznačuje report od The Wall Street Journal, v posledních letech mimořádně vzrostl zájem o domácí mazlíčky, a to zejména u mileniálů. Jejich oblíbenci jsou zejména psi.
Mladí lidé se svatbou či dítětem jednoduše dlouho čekají a pes je jejich řešení. „Starají se o něj, jako by šlo o jejich první dítě,“ říká majitelka psího hotelu v Chicagu. Oblíbenost psů potvrzují i čísla. Mezi lety 2007 a 2017 totiž vzrostl prodej jídla pro domácí mazlíčky o 36 %.
V roce 2017 bylo navíc na trh uvedeno až 4 500 nových produktů pro domácí zvířata, což je až 45% nárůst oproti předchozímu roku. Vše tak nasvědčuje tomu, že pejsci postupně nahrazují děti, alespoň dokud jsou „rodiči“ mileniálové.