Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Adam Novosad
16. ledna 2019 v 9:28
Čas čtení 0:00

Nová reklama od Gillette už urazila statisíce mužů, kteří se proti ní bouří

Diskutovat
115
Uložit Uložené

Výrobce žiletek zřejmě uhodil hřebík na hlavičku.

Mnoha mužům se nelíbí nová reklama od výrobce žiletek Gillette. Společnost v ní trochu pozměnila své motto, které zní „The Best A Man Can Get“ a uvedla nové ve znění „The Best Men Can Be“.

Celá reklama se točí kolem toho, že muži by měli být empatičtější, bránit se toxické maskulinitě a žít tak, aby mohli být těmi nejlepšími vzory pro své děti. Video chce sdílet velmi důležitý vzkaz, který rezonuje právě v současnosti, kdy se neustále vynořují nové případy sexuálního zneužívání prostřednictvím kampaně #MeToo.

Muži se v reklamě dívají na své odrazy v zrcadle, zatímco ve vzduchu visí otázka: „Vypadá takto to nejlepší, co si muž může přát?“ A oni si vzpomínají na chvíle, kdy někoho v minulosti šikanovali, sexuálně obtěžovali či prokazovali svou mužskou nadřazenost .

Gillette konstatuje, že neustále ospravedlňování a přehlížení mužských činů trvá už příliš dlouho, a tak apeluje na všechny chlapy, aby si všímali chování svých kamarádů či kolegů a upozornili je, když začnou překračovat vhodné hranice.

 

Jak se dalo čekat, na sociálních sítích způsobila reklama okamžitou lavinu pozitivních i negativních reakcí. Tisíce mužů mělo pocit, že na ně firma zaútočila, snaží se zničit muže obecně a udělat z nich slabší chlapy.

Začali se bouřit i se slovy, že produkty od Gillette již používat nebudou a raději přejdou ke společnosti, která nepotřebuje v reklamách podsouvat politické vzkazy.

Na druhou stranu, reklama získala i řadu pozitivních ohlasů. Kampaň lidé oceňují za to, že je velmi dobře načasovaná a uhodila hřebík na hlavičku, když dokázala naštvat tolik mužů prakticky bezdůvodně. Co si o ní myslíš ty?

Domů
Sdílet
Diskuse