Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
Adam Novosad
16. ledna 2019 v 9:28
Čas čtení 0:00

Nová reklama od Gillette už urazila statisíce mužů, kteří se proti ní bouří

Kategorie:
Zajímavosti
Uložit Uložené

Výrobce žiletek zřejmě uhodil hřebík na hlavičku.

Mnoha mužům se nelíbí nová reklama od výrobce žiletek Gillette. Společnost v ní trochu pozměnila své motto, které zní „The Best A Man Can Get“ a uvedla nové ve znění „The Best Men Can Be“.

Celá reklama se točí kolem toho, že muži by měli být empatičtější, bránit se toxické maskulinitě a žít tak, aby mohli být těmi nejlepšími vzory pro své děti. Video chce sdílet velmi důležitý vzkaz, který rezonuje právě v současnosti, kdy se neustále vynořují nové případy sexuálního zneužívání prostřednictvím kampaně #MeToo.

Muži se v reklamě dívají na své odrazy v zrcadle, zatímco ve vzduchu visí otázka: „Vypadá takto to nejlepší, co si muž může přát?“ A oni si vzpomínají na chvíle, kdy někoho v minulosti šikanovali, sexuálně obtěžovali či prokazovali svou mužskou nadřazenost .

Gillette konstatuje, že neustále ospravedlňování a přehlížení mužských činů trvá už příliš dlouho, a tak apeluje na všechny chlapy, aby si všímali chování svých kamarádů či kolegů a upozornili je, když začnou překračovat vhodné hranice.

Jak se dalo čekat, na sociálních sítích způsobila reklama okamžitou lavinu pozitivních i negativních reakcí. Tisíce mužů mělo pocit, že na ně firma zaútočila, snaží se zničit muže obecně a udělat z nich slabší chlapy.

Začali se bouřit i se slovy, že produkty od Gillette již používat nebudou a raději přejdou ke společnosti, která nepotřebuje v reklamách podsouvat politické vzkazy.

Na druhou stranu, reklama získala i řadu pozitivních ohlasů. Kampaň lidé oceňují za to, že je velmi dobře načasovaná a uhodila hřebík na hlavičku, když dokázala naštvat tolik mužů prakticky bezdůvodně. Co si o ní myslíš ty?

Domů
Sdílet
Diskuse