Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 20. 10. 2020 svátek má Vendelín

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda
7
Vladimír Baško
19. únor 2019, 19:52
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tepláky jsou znakem životní prohry, selfies elektronickou onanií. Toto je 20 nejvíce šokujících výroků Karla Lagerfelda

Neměl v lásce ani malé muže, zhubl desítky kilogramů, aby mohl nosit luxusní obleky od Dior a jediná láska, ve kterou věřil, byla láska matky k dětem.

Vladimír Baško
19. únor 2019, 19:52
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
7
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Ve věku 85 let nás navždy opustil jeden z nejuznávanějších a nejznámějších módních návrhářů Karl Lagerfeld, okázalý milovník vysokých límců, slunečních brýlí a rukavic, a v neposlední řadě filozof, autor nejvíce pobuřujících citátů v historii módního průmyslu.

 

Karl Lagerfeld si během své neuvěřitelné kariéry nikdy nebral servítky. Díky své upřímnosti a otevřenosti si našel množství slavných přátel, oblíbily si ho však i masy běžných lidí po celém světě. Jiní ho však nenáviděli, považovali ho za namyšleného a arogantního podivína. Dnes možná pochopíš proč.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) on

 

Jsem něco jako módní nymfomanka, která nikdy nedosáhne orgasmu.

 

 

Nesnáším intelektuální konverzace s intelektuály, protože mě zajímá jenom můj názor.

 

 

Selfies jsou elektronickou onanií.

 

 

Marnivost je nejzdravější věcí v životě.

 

 

Každý by měl jít spát oblečený tak, jako by na něj za dveřmi čekalo rande.

 

 

Mám averzi vůči ošklivým nízkým mužům. Ženy mohou být nízké, ale pro muže je to nepřípustné. Je to něco, co si v životě neodpustí. Jsou zlí a chtějí vás zabít.

 

 

Móda je jako hudba. Existuje mnoho not. Musíš si s nimi pohrát. Každý je schopný zahrát svoji vlastní melodii.

 

 

Nikdy nepoužívejte slovo „levný“. Dnes může každý vypadat dobře i v neluxusním oblečení.

 

 

Tepláky jsou znakem prohry. Ztratíš kontrolu nad svým životem, tak si koupíš tepláky.

 

 

Když  děláš v módním průmyslu, musíš módu milovat. Když vidím módní návrháře v teniskách a starém tričku prodávat šaty za šílené ceny, nerespektuji je.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) on

 

Ve světě, kde se jí maso a používá se kůže na obuv a oblečení, je dětinské diskutovat o kožešině.

 

 

Když Hedi Slimane zavedl novou linii pro Dior, Dior Homme, museli jste být štíhlí, abyste jeho kousky mohli nosit. „Chceš to nosit? Musíš zhubnout na kost.“ Tak jsem zhubl. Shodil jsem 40 kg a nikdy jsem je nenabral zpátky.

 

 

S dospělými dětmi vypadáte, jako by vám bylo 100 let. To já nechci.

 

 

Jediná láska, ve kterou věřím, je láska matky k jejím dětem.

 

 

Jsem za prostituci. Obdivuji lidi, kteří to dělají, nemůže to být zábavné. Děkuji jim za to. Lidé potřebují pomoc, protože se jinak stanou vrahy. Frustrace je matkou zločinu, takže by bez prostitutek a pornografie docházelo k mnohem více zločinům.

 

 

Nesnáším ošklivé lidi. Jsou depresivní.

 

 

Kdybych byl Ruska, byl bych lesba. Ruští muži nejsou pohlední.

 

 

Proč bych měl přestat pracovat? Kdybych přestal, umřel bych a se vším by byl konec.

 

 

Co se týče práce, mám nějaký druh Alzheimerovy nemoci a myslím si, že je to velmi dobrá věc. Dnes si příliš mnoho lidí pamatuje, co udělali – prostě na to všechno zapomeňte a začněte znovu.

 

 

Myslím, že jsem ještě povrchnější, než si myslíte.

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by KARL LAGERFELD (@karllagerfeld) on

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
137
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.