Zvyknout si na nové názvy však nebude příliš obtížné.
Facebook se rozhodl světu ukázat, že Instagram i WhatsApp patří pod jeho křídla. Ty se mu podařilo odkoupit v letech 2012 (IG odkoupil za 1 miliardu dolarů) a 2014 (22 miliard dolarů za WhatsApp). S ohledem na název by ale nikdo nedokázal předpokládat, že patří právě pod Facebook. Podle The Information však dojde již brzy ke změně.
Aplikace by měly být přejmenovány na Instagram from Facebook a WhatsApp from Facebook. „Chceme, aby bylo jasné, které produkty a služby jsou součástí Facebooku,“ řekla pro portál mluvčí Facebooku Bertie Thomson.
Podobné „označkování“ se bude týkat i dalších produktů Facebooku, jako například Workplace. Dvojice průzkumů z roku 2018 uvedla, že více než polovina Američanů netušila, kdo vlastní Instagram a WhatsApp.
Nové názvy budou viditelné v obchodě s aplikacemi a také při načítání účtů. I tímto krokem se Mark Zuckerberg přibližuje k propojení produktů své firmy s dlouhodobým cílem vytvořit komunikační kanály mezi jednotlivými aplikacemi.